Mitä teen?! Olen ilmeisesti naarmuttanut tänään/eilen jotain toista autoa :,(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuvaapua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuvaapua

Vieras
Huomasin äsken, että autoni oikeassa keulakulmassa on maalissa naarmut sillä tavalla, että olen ilmeisesti parkkipaikalta peruuttaessani tai siihen ajaessani ottanut pintakontaktia viereiseen autoon. En ole tällaista huomannut, mutta toisaalta kuuntelen joskus radiota aika kovalla, joten tällainen saattaa jäädä kuulematta. Minulla on ihan kamala olo! Tänään olin työpaikan parkissa ja kävin marketeilla jossa pysäköin kahdessa eri paikassa, mutta ei ole hajuakaan, missä olisin naarmuttanut toisen auton kylkeä tai takaosaa.

Mitä nyt teen??? Jos naarmutettu auto tekee rikosilmoituksen ja saan jonkun syytteen tms. Apua!

[QUOTE="rrrr";25184032]Mistäs se tietää kuka sitä on naarmuttanut? Rauhotu hyvä ihminen..[/QUOTE]

Mutta mulla on kamala olo myös sen toisen puolesta. Ärsyttävää olisi, jos joku naarmuttaisi mun auton kyljen eikä jäisi paikalle! Oman auton naarmut on sellaisessa paikassa, ettei sitä tavallisella parkkiruudulla tuosta paikasta pysty naarmuttamaan vaan todennäköisesti olen itse toheloinut :(

Mitä sitä tänään tutkimuksessa todettiinkaan naisten ajotaidosta...

No jos haluat OIKEASTI korjata asian, niin soita poliisille ja kerro, että olet mahdollisesti naarmuttanut jonkun autoa paikassa X! Se henkilö on voinut tehdä ilmoituksen, joten sillähän se selviää. Tai paikalla saattoi olla silminnäkijöitä, jotka ottivat rekkarisi ylös.
Meidän autoa naarmutettiin viime talvena, mutta onneksi paikalla oli ollut joku kiltti ihminen, joka oli ilmoittanut toisen auton rekkarin parkkipaikan vaksille. Se ihminen saatiin "kiinni" vasta monta kuukautta sen jälkeen, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. V*tutti aika rankasti, kun melkein uudesta autosta oli maalit pilalla.

No jos haluat OIKEASTI korjata asian, niin soita poliisille ja kerro, että olet mahdollisesti naarmuttanut jonkun autoa paikassa X! Se henkilö on voinut tehdä ilmoituksen, joten sillähän se selviää. Tai paikalla saattoi olla silminnäkijöitä, jotka ottivat rekkarisi ylös.
Meidän autoa naarmutettiin viime talvena, mutta onneksi paikalla oli ollut joku kiltti ihminen, joka oli ilmoittanut toisen auton rekkarin parkkipaikan vaksille. Se ihminen saatiin "kiinni" vasta monta kuukautta sen jälkeen, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. V*tutti aika rankasti, kun melkein uudesta autosta oli maalit pilalla.

Mietin just tuota poliisille ilmoittautumista, kun äsken kuorin perunoita. Tuskin ne minulle nauravat...kai? Pohdin eilisiä ja tämäpäiväisiä ajojani ja tänään kai tuo on melko varmasti sattunut Citymarketin pihalla, jossa ajoin kahdelle eri paikalle. Automme on nimittäin niin *askainen, että siksi se naarmualuekin oikein kiilsi silmääni. Jos se olisi sattunut eilen, olisi varmaan se alua jo ryönän peitossa.

tämä on varmaan se paras konsti.

jos maali lähtee / ruttuja / kolhuja tulee, on täysin mahdotonta olla "huomaamatta" sitä ettei osunut johonkin autoon omallaan jollei ole kuurosokea ja potee tunto- / tasapainoaistin puutosta. Joten todennäköisintä on silloin se että joku on käynyt kolhimassa sinun autoasi kun et ole ollut paikalla.

Jos et ole huomannut niin varmaankin sitten joku muu on kolhinut autoa, kun autosi on ollut parkissa. Itse olen pari kertaa hipaissut toista autoa parkkipaikalla ja sen todella pienen hipaisunkin kyllä tuntee.

Mäkin olen naarmuttanut joskus muita autoja vahingossa parkkiksella, ja kyllä sen huomaisi jos tällainen pääsis käymään. Uskoisin, että asialla on tainnut olla joku muu kuin sinä.. :/

Mulle on käynyt niin, kamala juttu.

Olin naarmuttanut jotain autoa huomaamattani, lapsi itki takapenkillä enkä kai sitten siksi ole kuullut mitään. En tosiaan huomannut yhtään. Joku silminnäkijä oli ottanut rekisterinumeron ylös ja kirjoittanut naarmutettuun autoon viestin tapahtuneesta. Minulla oli vielä puhelin jäänyt äänettömälle ja illalla kun katsoin sitä niin tullut 15 puhelua kaikki tuntemattomasta numerosta, mm. poliisista ja naiselta ne loput (jälkikäteen selvisi). Vastaajassa oli uhkailuviesti, auton omistanut nainen oli polttanut päreensä ja oli jättänyt tosi törkeän viestin. Pieni shokki illalla!

Kaiken huipuksi nainen soitti illalla vielä yhden kerran, juuri silloin kun nukutin meidän lasta ja mies oli poissa kotoa (siis yhä, oli koko pivän töissä yöhön asti). Ja oli soittanut yöllä klo 02.00, 03.00 ja 05.00. Sitten olin jo aamulla vähän peloissani.

No, soitin ensimmäiseksi poliisille ja vakuutusyhtiöön heräämisen jälkeen, ja vastasin naiselle kun aamulla ekan kerran soitti. Nainen rauhoittui hetken puhelun jälkeen ja lopulta pyyteli minulta anteeksi törkyjään. Vakuutusyhtiöön jätin heti paperit, ja naisen auto korjattiin meidän piikkiin. Loppu periaatteessa siis ihan hyvin.

Sai miettimään omaa väsymyksen tasoa vakavasti, lapsella oli juuri silloin todella huono univaihe. Äiti taisi ajella aika silmät ristissä.

Ap, voithan sinä soittaa poliisille jos asia vaivaa!

Yhteistyössä