olemme yrittäneet puhua tytön äidin kanssa, hän ei osaa keskustella asioista vaan syyllistäää meitä tai toinen vaihtoehto on AINA poliisi tai tyttö pois .Hän on muutenkin aivan mahdoton ihminen. Olemme saaneet hänelle lähestymis kiellon koska hän kävi minuun kiinni sekä omien lapsiensa kanssa häiriköi minua ja miestäni puhelimitse ja kävi huutelemassa hävettömyyksiä parveekkeemme alla. Tämä onneksi loppui lähestymiskiellon saatuamme,jännittää et alkaako uudestaan ku kielto loppuu elokuussa. tytön äiti on manipuloija 1. tytön äiti haukkuu meitä ja polttaa kuulemma mustaa kynttilää jotta kuolisimme mieheni kanssa. On muka uskovainen, uskoo tarot kortteihin,must.kynttilän voimaan ja sit viel jumalaan. USKOMATONTA mutta totta näitä jutkia on paljon. Ei uskois näitä kyl todeksi jos ei olis ite kokenut. Mietityttää et mitä tästä tytöstä tulee isompana. Ollaan myös mietitty jos ei otettais tyttöä enään meille et tyttö ei sekois täysin. Tyttöä on kielletty kotonaan et hän ei saa olla minun ja poikieni kanssa ja et me ollaan pahoja.Pojat on kuulemma #&%?$!* pentuja. Minä olen katellut tätä touhua 1,5 vuotta,okei asiat on rauhottunut ,paitsi tytön kiinnostus sexiin. Olemme odottaneet josko sellainen loppuisi mutta turhaan. Tyttö on välillä kovin sulkeutunut esim. itkee kun pyytää syömään(äiti sanonut et meillä on myrkyllistä ruokaa),nukkumaan mentäessä itkee kun joutuu yksin nukkua. Meillä kaikki lapset nukkuvat omissa sängyissään ja varsinkin ku näitä sexi juttuja on ollut ja myös istuu usein sohvalla apaattisena , ei leiki nököttää vaan. Meille tulee paha mieli ku ei voida auttaa. Miehelläni ja tytön äidillä on yhteishuoltajuus. Olemme miettineet tosiaan neuvolaan menoa mutta ei voida ilman äidin suostumusta ja sehän ei suostu mihinkään. Olemme jo osaksi luovuttaneet kasvattaa tyttöä hän vain on ns.meillä kylässä.aika kamalaa kun on näinkin pienestä kyse.