mitä teen?????!!!!!!APUA!

Mitä teen?....... Meidän perheemme on uusioperhe,perheeseemme kuuluu minun puoleltani 3poikaa 11,9 ja 6-vuotiaat ja miehelläni on tytär 4.v. Huolen aiheeni on tytön kiinnostus sexiin.kaikki alkoi vuosi sitten,aluksi oli halaamista,pussaamista ja ilman housuja sylissä istumista 9-voutiaan poikani kanssa.Menimme mieheni kanssa naimisiin niin tämä tyttö halusi leikkiä"kotia" koti leikissä mentiin naimisiin,pussausta ja sit nukkumaan.Nukkumaan kun mentiin tämä tyttö halusi aina #&%?$!* ja riisuikin usein itsensä alasti ja meni poikani päälle istumaan nykyttämään itseään.Tätä leikkiä hän leikki 6-vuotiaan poikani kanssa,Miten selitän 4-vuotiaalle joka ei ymmärrä mitä tekee????!Vai ymmärtääkö? Välillä tuntuu et tietää mitä tekee. tyttö asuu äitinsä(aasialainen) luona ja nukkuu vielä äidin vieressä. Voiko tämä seikka vaikkuttaa tälläiseen käytökseen?Tässä ei ole edes kaikki mitä tyttö on tehnyt tai sanonut!! :ashamed:

Meillä on perhepeti, mutta lapset eivät tiedä seksistä yhtään mitään. Kun eivät katso aikuisten ohjelmia. Eli äidin vieressä nukkumisella ei voi olla vaikutusta asiaan.

Voisitko kysyä äidiltä, onko hän huomannut asiaa, ja tietääkö hän mistä tuo johtuu? Huolestuttavaa noin pienellä lapsella. Ei mielestäni kuulu tietää vielä seksistä pitkään aikaan

Kyllä minäkin huolestuisin. Ei tuon ikäisen pitäisi tietää mitään näistä asioista. Onkohan nähnyt jostain "mallia"? Osaako tyttö itse selittää tai kertoa mitään, jos kyselet asiasta, että mistä on tuollaisia oppinut? Selitä sinä tytölle, ettei lasten kuulu käyttäytyä noin jne.

tän tekstin kirjoitin minä,en ollut vielä kirjautunut tänne. Haluan kertoa lisää tytön käytöksestä....... esim.viime keväänä tyttö oli mieheni tädin luona yökylässä (he ovat läheisiä toisilleen) niin sielläkin tyttö oli tehnyt temppujaan.Oli ollut nukkumaan meno aika ja tyttö oli halunnut tädin viereensä nukkumaan,jonkin ajan kuluttua tyttö oli riisunnut pikkarit pois ja hyppinyt/nykyttänyt itseään tädin päällä- Täti oli kysynyt et mistä tälläinen on "leikki" on tullut,tyttö vastasi et isoveljen 17.v kanssa mennään näin nukkumaan.Täti oli hyvin järkyttynyt tälläisestä käyttäytymisestä,hän otti sossuihin yhteyttä ja teki rikosilmoituksen isoveljestä. Asian ratkaisu ,hyväksi käyttöön ei ollut näyttöä ja lasta ei edes missään vaiheessa kuultuu sossujen eikä poliisin toimesta. Tässäkin tapauksessa me mieheni kanssa saatiin syyt niskaamme. Tytön äiti syytti minun poikia ja sossu sekä poliisi miestäni. Tämä viimeinen 1,5 vuotta on ollut minulle henkisellä tasolla kamala. Tämän tytön käytös on tehnyt sen että pitää olla kokoajan varuillaan et ei sattuis mitään. Mieheni kanssa menee hyvin mutta aina ku tyttö tulee meille ni jotain tapahtuu. En sorra häntä,hän saa verran huomiota ja rakkautta kuin poikani. En vaan ymmärrä tälläistä enkä osaa puhua 4.v.lle sexistä kun ei ole koskaan tarvinnut.

siis toi kuulostaa kauheelta!! ei tollanen itellään synny, ja jos se tyttö on sanonut et veljenkanssa mennään näin nukkuun??????? puhukaa hei sen äidinkanssa ja kaikkien mahd, pakko siihen selvyys on saada. Toivottavasti ei oo minkäännäköistä hyväksikäyttöä, se on hirveimpiä asioita maailmas, nirri pois sellaselta joka tekee sellasta pienelle lapselle! Todennäkösesti hän on ainakin nähnyt jotain mitä ei todellakaan pitäisi tuon ikäsen nähdä!!!!

oletko puhunut asiasta neuvolassa? vaikkei tyttö sinun olekaan.
jokin on nyt vinossa, ei tuon ikäisen kuulu tietää vielä tuollaisia asioita,toivottavasti kukaan ei oo käyttäny tyttöä hyväksi. keksikö tarinan veljestään vai tapahtuiko oikeeestaan niin kuin kirjoitit? jokatapauksessa toivon että asiaan saatte selvyyden!

olemme yrittäneet puhua tytön äidin kanssa, hän ei osaa keskustella asioista vaan syyllistäää meitä tai toinen vaihtoehto on AINA poliisi tai tyttö pois .Hän on muutenkin aivan mahdoton ihminen. Olemme saaneet hänelle lähestymis kiellon koska hän kävi minuun kiinni sekä omien lapsiensa kanssa häiriköi minua ja miestäni puhelimitse ja kävi huutelemassa hävettömyyksiä parveekkeemme alla. Tämä onneksi loppui lähestymiskiellon saatuamme,jännittää et alkaako uudestaan ku kielto loppuu elokuussa. tytön äiti on manipuloija 1. tytön äiti haukkuu meitä ja polttaa kuulemma mustaa kynttilää jotta kuolisimme mieheni kanssa. On muka uskovainen, uskoo tarot kortteihin,must.kynttilän voimaan ja sit viel jumalaan. USKOMATONTA mutta totta näitä jutkia on paljon. Ei uskois näitä kyl todeksi jos ei olis ite kokenut. Mietityttää et mitä tästä tytöstä tulee isompana. Ollaan myös mietitty jos ei otettais tyttöä enään meille et tyttö ei sekois täysin. Tyttöä on kielletty kotonaan et hän ei saa olla minun ja poikieni kanssa ja et me ollaan pahoja.Pojat on kuulemma #&%?$!* pentuja. Minä olen katellut tätä touhua 1,5 vuotta,okei asiat on rauhottunut ,paitsi tytön kiinnostus sexiin. Olemme odottaneet josko sellainen loppuisi mutta turhaan. Tyttö on välillä kovin sulkeutunut esim. itkee kun pyytää syömään(äiti sanonut et meillä on myrkyllistä ruokaa),nukkumaan mentäessä itkee kun joutuu yksin nukkua. Meillä kaikki lapset nukkuvat omissa sängyissään ja varsinkin ku näitä sexi juttuja on ollut ja myös istuu usein sohvalla apaattisena , ei leiki nököttää vaan. Meille tulee paha mieli ku ei voida auttaa. Miehelläni ja tytön äidillä on yhteishuoltajuus. Olemme miettineet tosiaan neuvolaan menoa mutta ei voida ilman äidin suostumusta ja sehän ei suostu mihinkään. Olemme jo osaksi luovuttaneet kasvattaa tyttöä hän vain on ns.meillä kylässä.aika kamalaa kun on näinkin pienestä kyse.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2007 klo 17:43 super mamma kirjoitti:
olemme yrittäneet puhua tytön äidin kanssa, hän ei osaa keskustella asioista vaan syyllistäää meitä tai toinen vaihtoehto on AINA poliisi tai tyttö pois .Hän on muutenkin aivan mahdoton ihminen. Olemme saaneet hänelle lähestymis kiellon koska hän kävi minuun kiinni sekä omien lapsiensa kanssa häiriköi minua ja miestäni puhelimitse ja kävi huutelemassa hävettömyyksiä parveekkeemme alla. Tämä onneksi loppui lähestymiskiellon saatuamme,jännittää et alkaako uudestaan ku kielto loppuu elokuussa. tytön äiti on manipuloija 1. tytön äiti haukkuu meitä ja polttaa kuulemma mustaa kynttilää jotta kuolisimme mieheni kanssa. On muka uskovainen, uskoo tarot kortteihin,must.kynttilän voimaan ja sit viel jumalaan. USKOMATONTA mutta totta näitä jutkia on paljon. Ei uskois näitä kyl todeksi jos ei olis ite kokenut. Mietityttää et mitä tästä tytöstä tulee isompana. Ollaan myös mietitty jos ei otettais tyttöä enään meille et tyttö ei sekois täysin. Tyttöä on kielletty kotonaan et hän ei saa olla minun ja poikieni kanssa ja et me ollaan pahoja.Pojat on kuulemma #&%?$!* pentuja. Minä olen katellut tätä touhua 1,5 vuotta,okei asiat on rauhottunut ,paitsi tytön kiinnostus sexiin. Olemme odottaneet josko sellainen loppuisi mutta turhaan. Tyttö on välillä kovin sulkeutunut esim. itkee kun pyytää syömään(äiti sanonut et meillä on myrkyllistä ruokaa),nukkumaan mentäessä itkee kun joutuu yksin nukkua. Meillä kaikki lapset nukkuvat omissa sängyissään ja varsinkin ku näitä sexi juttuja on ollut ja myös istuu usein sohvalla apaattisena , ei leiki nököttää vaan. Meille tulee paha mieli ku ei voida auttaa. Miehelläni ja tytön äidillä on yhteishuoltajuus. Olemme miettineet tosiaan neuvolaan menoa mutta ei voida ilman äidin suostumusta ja sehän ei suostu mihinkään. Olemme jo osaksi luovuttaneet kasvattaa tyttöä hän vain on ns.meillä kylässä.aika kamalaa kun on näinkin pienestä kyse.

Siis huoltajuus pois sellaiselta äidiltä! Hakekaa sen tytön huoltajuutta, oikeesti. Ei tollasta voi olla, sairasta!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 09:27 super mamma kirjoitti:
Isä haki huoltajuutta,ei saanut. Tyttö on meillä to-ti sai pidennetyn vk.lopun. Eihän nää "päättäjät" uskalla ulkomaalaiselle sellaista tehdä,nämähän voi vedota aina rasismiin tai vastaavaaan.
yllätys! kyllä oikeuden pitäis/luulis olevan paremman puolella. tarvis saada jotain näyttöä sen äidin käytöksestä...!! voi että, kumpa osaisin auttaa!! voisko noista puhua ja kysellä apua neuvolasta jne??

Yhteistyössä