Mitä te vanhemmat teette tässä tilanteessa?

Kun tytöllä 7vee on pikku-bratz kateissa...ja ollaan nyt katottu joka ikinen paikka koko asunnosta ja brazia ei vaan löydy.
Nyt tyttö sai hirveet raivarit kun sitä ei löydy.
Miten yleensä toimitte tälläsessä tilanteessa?Etsittekö edelleen vai luovutatteko?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Mä hermostun (mulle tuottaa lähes fyysistä tuskaa tietää että jotain on hukassa) ja meuhkaan tytölle että eti itte lelus kun kerran hukkaatkin, kuitenkin jatkan etsimistä niin kauan että se löytyy.
Mullekin tuottaa tuskaa, lähinnä siis tärkeät paperit ym, mutta tuollaisetkin.

Ja meen ihan paniikkiin jos en löydä heti jotain, leluissa heitän pyyhkeen kehään lopulta :xmas: :|
 
Pistäisin tytön itse etsimään ja ehkä myös jokin sanktio.

Meillä tytön kännykkä oli kateissa pari päivää, mutta löytyi kyllä lopulta kotona. Mutta tyttö ei päässyt leikkimään naapurin tytön kanssa, eikä naapurin tyttö meille viikkoon.
 
mimmi
Minä en kyllä välittäis lapsen raivareista, eihän se opi PITKÄJÄNTEISYYTTÄ, jos aina saa heti kaiken haluamansa. Toimin opettajana, ja näen aika paljon lapsia päivittäin jotka on tottuneet saamaan periksi kaiken ja sen vuoksi on ongelmia mm. keskittyä johonkin mikä vaatii vähän miettimistä jne. ei kaikkea tarvii saada heti :D
 

Yhteistyössä