Mitä te teette huomenna?

vieras
Aamulla kauppaan, herään varmaan 8-9. Sitten nimikoin mummun vaatteet ja meen järjestämään sen huonetta palvelukodissa. Keitän, poljen kuntopyörällä ja teen taidehistorian aineen loppuun. Illalla sauna.

Pitäs vissiin siivota sitte kun mies saa takan muurattua loppuun. Mitähän muuta... Lenkkeilyä, ehkä kaupassa käynti siinä samalla. Ja istun tietenki täälä ihan liikaa... :ashamed: Jos vaan ukkoki joutaa (ettei veny takan kans niin pitkään), ni otetaan sit ilta kerranki rennosti. Ja saunotaan tietty.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja poika:
herään mukavaan krapulaan. totean et limpparit on parvekkella jäässä :-( kauppaan hakeen limua.hmm, pitäs varmaan ottaa limut sisälle
Hyvä kun muistutit...mun pitää vielä laittaa tofu marinadiin. Meinasin ihan unohtaa koko asian. Ota se limppari sieltä jääkaappiin.

iloista
en tiedä vielä. Puolenpäivän aikaan menevät lapset mummolaan, ja sitten saadaan miehen kanssa koko päivä vapaaksi, mitähän sitä keksisi. Lapset haetan vasta illalla joskus kahdeksan jälkeen.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Kuulostaa kivalta, ainakin toi seinien maalaaminen :p Ainiin, meillä ois pihalla joulukuusi joka pitäs sahata kahtia ja pistää säkkiin.
Mullakin kuusi sentään jo pihalla eikä sisällä :D

Junnu lähtee aamulla harrastuksiinsa ja palaa vasta joskus viiden jälkeen. Toivottavasti puudeli antaa mun maalata rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja poika:
herään mukavaan krapulaan. totean et limpparit on parvekkella jäässä :-( kauppaan hakeen limua.hmm, pitäs varmaan ottaa limut sisälle
Hyvä kun muistutit...mun pitää vielä laittaa tofu marinadiin. Meinasin ihan unohtaa koko asian. Ota se limppari sieltä jääkaappiin.
kiva et olin hyödyks,otin limun kaappiin

Ajattelin käydä pakkasesta huolimatta reippaalla kävelylenkillä, kun pari päivää on mennyt sisällä. Sit lähden tyttären makutuomariksi kaupoille, kun etsiin ystävänsä häihin (ystävänpäivänä yläosaa, hame jo on) ja samalla käyn suomalaisessa täydentämässä kirjepaperivarastoani. Siis jos löytyy kivoja papereita.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kuulostaa kivalta, ainakin toi seinien maalaaminen :p Ainiin, meillä ois pihalla joulukuusi joka pitäs sahata kahtia ja pistää säkkiin.
Mullakin kuusi sentään jo pihalla eikä sisällä :D

Junnu lähtee aamulla harrastuksiinsa ja palaa vasta joskus viiden jälkeen. Toivottavasti puudeli antaa mun maalata rauhassa.
No hei, otas nyt ne silmät käteen ja lue :LOL: On meijänkin kuusi jos sentäs ulkona mutta ku se pitää pistää kahtia ja säkkiin ja raahata mun vanhemmille :D

Joo, onks sulla pörrönenkin puudeli sillä maalausapulaisena?

Keittiönoita
No hei, otas nyt ne silmät käteen ja lue :LOL: On meijänkin kuusi jos sentäs ulkona mutta ku se pitää pistää kahtia ja säkkiin ja raahata mun vanhemmille :D

Joo, onks sulla pörrönenkin puudeli sillä maalausapulaisena?
Siis luin mä ihan oikein ja ymmärsin, että teidän kuusi on ulkona =) Mutta ajattelin, että kun sanoin vieväni huomenna kuusen roskikseen, joku voisi ajatella, että kuusi on edelleen sisällä.

Mulla on tällanen karvanaama apulaisena
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A2/hilla3_iso.jpg

Keittiönoita
Heheh, ai mä luulin että sä luulit että mulla on vielä kuusi sisällä :D
Enkä tota kyllä ihan puudeliks kutsuis :whistle: Varo ettei värjää turkkiaan :)
Puudeli sai nimityksen puudeli hyvältä ystävältäni. Aikoinaan, kun ystäväni alkoi seurustella nykyisen miehensä kanssa, tämä mies pelkäsi koiria. Olivat tulossa käymään meillä ja ystäväni sanoi miehelle, että "pöh, sehän on vaan sellanen puudeli". Kun sitten tulivat meille, oven suuhun oli puudeli kantanut vajaan puolen metrin mittaisen naudan reisiluun. Ystäväni meisystävä kysyi, mikä toi on. Mihin ystäväni vastasi "ai toi? varmaan pitsamiehen jämät". Noh, ystäväni mies ei enää pelkää koiria =)

Keittiönoita
Keittis: Oot ihan mun yhden hyvän ystävän näköinen tuossa. Jos tietäisin ettei se tosiaankaan maalaa seiniä eikä sillä varsinkaan olis tollasta "puudelia" niin luulisin sun kuvaa ystäväni kuvaksi =)
=) Jos mä olen jotain sukua sille? Suomi on pieni maa =)

Yhteistyössä