Mitä tarkoittaa klo 11.11 ilmiö näen sen päivittäin?

vierailija
Kyllä minä näkisin tuon niin, että siinä on pahan hengen temput kyseessä. On kuitenkin mahdollista, että pahaa henkeä voi lepyttää. Esimerkiksi polttouhrina pois annettu merkkilaukkukokoelma saattaisi olla riittävä pahasta hengestä eroon pääsyksi.
 
vierailija
luulin jo sekoamassa olen, en katso kellonajan juuri ollenkaan mutta kun vahingossa katson niin kello on 11.11? Pahasilmä? Elämässä muutenkin alamäkiä? Välillä hyviäkin asioita mutta on pahojakin mistä en puhu paljon. Mun hyvä kaveri jo vuoden verran näkee saman ilmiön, hän on itse venäläinen ja meillä Venäjältä oli yks yhteinen työkumpaani kellä erittäin pahat silmät, hänen jälkeen olen voinut aina huonosti kuin hänkin, eilen yöllä puhuimme puhelimitse ko asiasta ja nyt mietin mikä sattuma, jos saan asialliset vastaukset? Kun valitettavasti uskon että pahasilmä voi olla olemassa kun kokemuksia jo on. Mun tyttärelle oli laitettu kerran pahasilmä jopa pappi kävi meillä, silloin niin karmeat jutut tapahtuivat että oksat pois, kun saimme pahan silmän pois se tuli hänelle kuka laitoi takaisin, mutta niin karmealla tavalla, voin joskus kirjoittaa koko tarina, nyt vaan se 11.11 vaivaa. Kiitos
Mulla on myös vähän samanlainen juttu mutta ei just 11:11 tai 3:33 22:22 ihan random luku, esim töissä katon kelloa aina klo. 10:20 ja 11:03 aina joka päivä.

ja nyt just kun oon sängyssä nukkumassa niin aina silmät menee oikeaan puhelimen yläreunaan ja aina joka päivä klo. Näyttää saman 22:17.

Onko tämä joku semmonen että meillä on "sisäänrakenetut" herätyskellot/kellot tuo on myös sama että jos ollaan joskus herätyskelloon heränneet usein samaan aikaan se jää tavaksi, sit ku herätyskello on pois päältä niin herää aina automaattisesti esim klo. 4:25
 
vierailija
twitterissä törmää 11.11 toistuvasti.. olisiko amerikkalainen juttu, eikös kaikki "hyvä" tule aina sieltä.
..Make a Wish..

olet opettanut pääsi "herättämään" tähän juttuun.
 
vierailija
twitterissä törmää 11.11 toistuvasti.. olisiko amerikkalainen juttu, eikös kaikki "hyvä" tule aina sieltä.
..Make a Wish..

olet opettanut pääsi "herättämään" tähän juttuun.
 
vierailija
luulin jo sekoamassa olen, en katso kellonajan juuri ollenkaan mutta kun vahingossa katson niin kello on 11.11? Pahasilmä? Elämässä muutenkin alamäkiä? Välillä hyviäkin asioita mutta on pahojakin mistä en puhu paljon. Mun hyvä kaveri jo vuoden verran näkee saman ilmiön, hän on itse venäläinen ja meillä Venäjältä oli yks yhteinen työkumpaani kellä erittäin pahat silmät, hänen jälkeen olen voinut aina huonosti kuin hänkin, eilen yöllä puhuimme puhelimitse ko asiasta ja nyt mietin mikä sattuma, jos saan asialliset vastaukset? Kun valitettavasti uskon että pahasilmä voi olla olemassa kun kokemuksia jo on. Mun tyttärelle oli laitettu kerran pahasilmä jopa pappi kävi meillä, silloin niin karmeat jutut tapahtuivat että oksat pois, kun saimme pahan silmän pois se tuli hänelle kuka laitoi takaisin, mutta niin karmealla tavalla, voin joskus kirjoittaa koko tarina, nyt vaan se 11.11 vaivaa. Kiitos
Mulla ihan sama..
Ennen katsoin kelloa kun se oli 23.23 mutta se vaihtui jokin aika sitten tuohon 11.11 aikaan ja olen tosissani... todella outoa eikä voi olla pelkkää sattumaa koska se tapahtuu usein
 
vierailija
Jos sulla on liikaa stressiä, voi laueta mielenterveys ongelmia...ota yhteyttä mielenterveys toimistoon, jos asiat ja numerot vaivaa liikaa. Oikeasti voi saada apua sieltä, voi keskustella.
 

Yhteistyössä