Yritin googlettaa muttei mitään löytynyt. Törmäsin sanaan,eikä harmainta hajua mitä tarkoittaa
Dietorelle 23.11.2008 #1 Yritin googlettaa muttei mitään löytynyt. Törmäsin sanaan,eikä harmainta hajua mitä tarkoittaa
muutaman kitisijän äiti 23.11.2008 #3 kuvittelisin että hiukan samaan ku naukumaija, vinkunakkeri yms jotka kuvaa aika kitisevää lasta tms vastaavaa..
kuvittelisin että hiukan samaan ku naukumaija, vinkunakkeri yms jotka kuvaa aika kitisevää lasta tms vastaavaa..
MinsQ 23.11.2008 #6 En oo tuommosta sanaa kuullukaan, mutta semmosen kuin kitkuiita oon kuullu ja käytän välillä itekin meijän tytöstä, kun on vaan kitinäpäällä.
En oo tuommosta sanaa kuullukaan, mutta semmosen kuin kitkuiita oon kuullu ja käytän välillä itekin meijän tytöstä, kun on vaan kitinäpäällä.
Dietorelle 23.11.2008 #7 tuo sana tullut sellaisessa yhteydessä etten mä oikein usko että kitsasta tarkoittais, siis pihiä.muttei sitä tiedä. se mullekin tosta saasta tulee mieleen. tota kitinää se vois tarkoittaa
tuo sana tullut sellaisessa yhteydessä etten mä oikein usko että kitsasta tarkoittais, siis pihiä.muttei sitä tiedä. se mullekin tosta saasta tulee mieleen. tota kitinää se vois tarkoittaa
Wide 23.11.2008 #8 Alkuperäinen kirjoittaja juuri: ainakin vinkuiita on joku joka turhaa vinkuu ja kitisee, oisko sama. Click to expand... Juu tätä minäkin ajattelin.
Alkuperäinen kirjoittaja juuri: ainakin vinkuiita on joku joka turhaa vinkuu ja kitisee, oisko sama. Click to expand... Juu tätä minäkin ajattelin.