Mitä tarkoittaa jos joku soitti ja siinä lukee "Ei Numeroa"?

• Viestiketjun aloittaja "Teemu"
  • Ensimmäinen viesti
"Teemu"
Tänään oli minulle soittanut joku mutta siinä lukee vaan että "Ei Numeroa"? En oo ennen semmosta nähnyt. Yleensä jos joku haluaa salata numeronsta niin siinä lukee Tuntematon. Mutta nyt oli Ei numeroa. Olikohan se joku puhelinmyyjä?

"Vieras"
[QUOTE="Teemu";28452797]En keksi kyllä mitään syytä miksi poliisi, hätäkeskus tai tk soittais[/QUOTE]

No pitäiskö vaikla vastata siihen puhelimeen niin asia selviäisi... Voi tsiisus taas yhden kerran..

"Teemu"
[QUOTE="Vieras";28452799]No pitäiskö vaikla vastata siihen puhelimeen niin asia selviäisi... Voi tsiisus taas yhden kerran..[/QUOTE]

En sattunu olemaan paikalla kun kännykkä soi.

ouh
Kyllä mulla näkyi poliisin numero. Mutta kun käräjäoikeudesta soitettiin, niin siloin taas ei numeroa näkynyt, enkä edes vastaa sellaisiin puheluihin, jos numeroa ei näy. Onneksi mies sitten vastasi.

"Teemu"
[QUOTE="Maija";28452876]Se voi olla ihan kuka tahansa, toi poliisijuttu on tosi kaukaa haettu.[/QUOTE]

No minun tutut ei koskaan soittele tällä tavalla joten kai se on joku puhelinmyyjä. Hän oli klo 8 aikaan soittanut aamulla.

vierailija
Minulle soitettiin tänään ja siinä luki ei puhelin numeroa ja minä olen vasta 11v joten säikähdin pahasti ja minua alkoi pelottaa kun yritin soittaa hänelle takaisin hän ei vastannut.tai jos se edes oli joku niin minä en voinut soittaa hänelle

vierailija
Minulle soitettiin tänään ja siinä luki ei puhelin numeroa ja minä olen vasta 11v joten säikähdin pahasti ja minua alkoi pelottaa kun yritin soittaa hänelle takaisin hän ei vastannut.tai jos se edes oli joku niin minä en voinut soittaa hänelle
Taitaa lukea tuntematon numero. Älä koskaan, milloinkaan soita mihinkään tuntemattomaan numeroon takaisin.

Älä soita mihinkään tuntemattomaan numeroon takaisin.
Mulla esim. on sadoittain numeroita kännyssä. Jos on tuntematon numero, niin en ikinä vastaa heti. Seuraavaksi tarkistan Fonecta Finderilla kukakohan soitti. Erittäin usein siellä lukee että ”tästä numerosta soitetaan poikkeuksellisen paljon”, joten silloin se menee estoon. Kyseessähän on joku telemarkkinoija.

Ja jos se ei sitä tunnista, seuraavaksi tarkistan sivustot kukasoitti.fi ja kukasoitti.com. Siellä melkeinpä viimeistään selviää, että on joku häirikkösoittaja, eli puhelinmyyjä on kyseessä.

Yhteistyössä