Mitä tarkoita jos on punasoluja virtassa loppuraskaudessa? Kun googletin niin ei tulee mitään muuta kun erilaiset syövät

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Sä olet kyllä ihan pimeä tyyppi! Nämä sun juttus menee taas liian käsittämättömiksi!
Verta voi olla virtsassa ihan jo liikkumisenkin takia, oli sitten raskaana tai ei! Ja sullahan on paikat auki, saattaa vuotaa vaikka mitä sieltä! Jestas sentään!

pissi
Veri virtsaan voi tulla myös limakalvoilta, esim jos jossakin ulkoisissa synnyttimissä on pieni rikkeymä niin siitä pääsee melko helposti verta pissanäytteeseen. Veri voi olla myös virtsaputken seinämistä tms. Vois hyvin kuvitella, että jos raskaus on jo pitkällä ja siellä rakossa on jatkuvasti painetta ja joutuu koville, niin muutama tippa verta sinnekin voi suodattua. Ja sitä verta ei todellakaan tarvi olla siinä näytteessä kuin muutama solu, niin jo näyttää positiivista. Myöskin jos pissa on kovin tummaa, voi antaa virheellisen positiivisen punasoluihin.

Ken guru
[QUOTE="vieras";25754567]Voi hyvä ihme! Vielä lääkäriä soittamaan! Tyrsk![/QUOTE]

Niin juu, kannattaa vaan jatkaa sitä googlettamista ja epäillä syöpää ennemmin kuin ottaa selvää.

Venakko Milanna
On kiva kun EI KÄY lääkäreissä.... Ei ole oireita niin ei tarvi miettiä kainelaisia baktereita, soluja, tulehduksia, viruksia, tautia.... Mulla tää raskaus ei pyöri kun alapään ympärillä, sekä oman painon ja vauvan painon... ei mun mielenterveydelle tää kaikki kyllä

Ken guru
On kiva kun EI KÄY lääkäreissä.... Ei ole oireita niin ei tarvi miettiä kainelaisia baktereita, soluja, tulehduksia, viruksia, tautia.... Mulla tää raskaus ei pyöri kun alapään ympärillä, sekä oman painon ja vauvan painon... ei mun mielenterveydelle tää kaikki kyllä
Kyllä sun kannattaa tuloksia saadessasi tästä lähtien aina kysyä mitä ne tarkoittaa. Sulla on oikeus tietää. Turhaan joudut nytkin pelkäämään vaikka mitä kummallisuuksia. Lääkärit ja hoitajat ovat töissä asiakkaita varten, ja heillä on velvollisuus kertoa sinulle sinua koskevat asiat.

"PIERAS"
Sä oot kyllä uskomaton vässykkä... pitäiskö sun ottaa tulkki mukaan sinne neuvolaan ja jokaiseen hemmetin pimppilääkärin missä käyt, koska ain tulet palstalle(?) vänisemään jälkeenpäin jotain diagnoosia googlettamisesi tueksi?

Yhteistyössä