Mitä tästä pitäis ajatella (miesvalitusta)?

• Viestiketjun aloittaja diipadaapa
  • Ensimmäinen viesti
diipadaapa
Mun mies on ollut vähän poissaoleva jo oikeastaan yli vuoden ajan, ei puhuta enää mistään ja arki menee rutiineilla eteenpäin. Miehen harrastus pitää hänet poissa kotoa n. 3 iltaa viikossa. Nyt sitten sain selville, että on viime vuoden puolella useaan otteeseen vikitellyt yhtä kaveriani, tarjonnut autokyytiä, soitellut ja viestitellyt netissä (mesessä tms.) ja sitten näitä meseviestejä tulee viikoittain joiltain pirjoilta ja tiinoilta, joista en ole ennen kuullutkaan. Erehdyin päivänä muutamana kysymään, että kukas tämä tiina oikein on, niin se on kuulemma vaan yks muija (??). Näitä meseharrastuksia siis aletaan touhuamaan klo 23 jälkeen, kun muu perhe on nukkumassa (kun siitä ei kuulemma kenellekään ole mitään haittaa). Minä en edes viitsi olla mustasukkainen ja rupea sen enempää kyttäilemään aikuista miestä, mutta helvetti että ottaa päähän tuommoinen! Mitä mieltä olette, kannattaisiko vaan antaa asian olla vai mitä pitäisi tehdä? Ärsyttää tommoinen selän takan puuhastelu :(

-Jonttu-
Aika ärsyttävä tapa. Jos mun ukko jäis tuommoisesta kiinni, niin kyllä mua vaivais ihan hirveästi. En vaan pystyis olla enää, utelisin niistä muista akoista ihan koko ajan.

No, ehkä miehesi hakee noista muista naisista sitä vajetta mikä teidän väliltä puuttuu: eli keskustelu. Ehkä hän ei hae sillä sen enempää, vain paikkaa sitä mitä hänen elämästään tällähetkellä puuttuu. TÄä oli siis ihan villi veikkaus vain.

Sinuna lähtisin rakentamaan keskustelutaitoja ja yhdessäolon ihanuutta uudelleen. Menkää leffaan, pitäkää omaa aikaa yms. Kehu miestäsi esim. harrastuksesta tai missä hän nyt onkaan hyvä, siten, että miehesi tuntee, että ihailet ja arvostat häntä. Yritä luoda hyvä ilmapiiri, ole ystävällinen, tee niitä samoja asioita kuin joskus aikaisemminkin.

vieras
en antais asian olla,mä loukkantuisin tuollaisesta salaa mesettelyistä yms.jos vastaa tolleen et yks muija vaan ni kyllä se kertoo jo aika paljon:( Mä vaatisin selityksen ja jos vastaus on edellen epämääränen ni kehoittaisin miestä miettiin kumpi on sille tärkeempää oma perhe vai jotku pirjot ja tiinat......jos ne muut ni sit pistäisin miehen pihalle ilman paluulippua.

ikävät jäljet jätti suhteeseen, nyt kuitenkin nuo ohi.. muutin lasten kanssa hetkeksi pois ja tajusi itse lopettaa.. mutta oli mussakin vikani.. en puhunut hälle mitään.. käskin nukkumaan sohvalla ym. kaipasi kuulemma seuraa ku ei musta ollut siihen. väärin joo molemmilta ja vaikea on vieläkin luottaa. mut niinkauan hyvä musta ku pysy edes vaan viestittelytasolla. :hug:

diipadaapa
Kiitos ihanista viesteistänne! Mun tekis mieli puhua, mutta kun yhteistä aikaa ei ole! Lisäksi rassaa juuri tuo toisille viestittely - ihankuin en enää tuntisi koko miestä! Ollaan siis oltu yhdessä pian 10 v, 2 lasta ja vuosi sitten rakennettu talo, eli velkaakin on ihan kivasti... Ja miten voin luottaa siihen, että on pysynyt vain viestittelyn tasolla? Kun tiedän, että hänen paras kaverinsa petti vaimoaan (pitkään talonrakennuksen aikana) ja aloitti sen ihan samalla tavalla...

VierAs
kyl minä alkaisin epäillä et on muut muijat kiikarissa. Ja jos oma ukko tollain jäisi kiini, niin kyllä näyttäisin sille oven suuntaa.

Kyllä minä sinuna nyt kysyisin siltä sun ukkelilata, et kiinostaako ne pirjot ja tiinat enemmän kuin oma muija. Ja miettisin vielä sinuna et halutko olla kolmantena naisena sille sun miehelle.

Alkuperäinen kirjoittaja diipadaapa:
Kiitos ihanista viesteistänne! Mun tekis mieli puhua, mutta kun yhteistä aikaa ei ole! Lisäksi rassaa juuri tuo toisille viestittely - ihankuin en enää tuntisi koko miestä! Ollaan siis oltu yhdessä pian 10 v, 2 lasta ja vuosi sitten rakennettu talo, eli velkaakin on ihan kivasti... Ja miten voin luottaa siihen, että on pysynyt vain viestittelyn tasolla? Kun tiedän, että hänen paras kaverinsa petti vaimoaan (pitkään talonrakennuksen aikana) ja aloitti sen ihan samalla tavalla...
Sinuna en nyt miettisi niin mitä mies on tehnyt vaan tekisin kaikkeni, että saisitte sen läheisyyden vielä kasaan. Tuskin pettää pelkkien viestejen vuoksi..

Kysy mieheltäsi kuinka voisitte parantaa välinne. Keskustelkaa asioista. Älä "hiillosta" jostain harmittomista viesteistä, vaan yritä kasata lämmintä henkeä lähellenne. Yritä löytää se yhteinen sävel.

Visitor
Jos mun mies jäis kiinni tuollaisesta niin olis helvetti irti. Kyllä menis luottamus kokonaan jos pitäis muita naisia vikitellä. Muistakaas nyt kanssasisaret että ne netissä tapahtuvat kontaktit tapahtuu ihan oikeiden ihmisten kanssa vaikka se tuntuukin näin virtuaalisena melko harmittomalta.

ap
Mietin tässä, että otan asian puheeksi kun lapset menevät nukkumaan. Luultavasti hän kieltää kaiken ja väittää kaikkea vaan väärinkäsitykseksi.. Aiemmin, kun otin tuon viestittelyn puheeksi hän väitti, että olen lapsellinen ja mustasukkainen ja kielsi lähettäneensä mitään viestejä takaisinpäin näille naisille. Kysyin, että mitä tykkäisit jos minä tekisin niin, niin meni vaan ihan hiljaiseksi. Aaargh!

-pähkinä-
Tämä nyt ei varmaan ole kovinkaan viisas neuvo mut ite varmaan kokeilisin, onko niitä tunteita enää minua kohtaan yhtään eli joko itsekin alkasin harrastamaan tuota tai fuskaisin että olen kirjotellut yhden Timon kanssa. Ja sit vaikka kulkisin enemmän illalla vaikka ystävien luona mut mitään menoistani en kertoisi. Jos miestä ei kiinnosta mun menemiset, mitä semmosessa suhteessa kannattaa olla.

saman kokenut
meillä oli samalla tavalla, mies viestitteli naisille, oli yrittänyt iskeä yhtä kaveriani ym.. mies väitti ettei mitään fyysistä ole tapahtunut, en jaksanut uskoa ja kaivelin vähän asioita, löysin netistä deitti-ilmoja, ratsasin äijän tiesikan ja puhelimen, olihan se pannu pitkin kyliä, sain muutaman päivän aikana tietää sen pettäneen yli kymmenen naisen kanssa. Eipä siinä sitten muuta kun kattilat jakoon.

En halua pelotella mutta joskus elämä on aika raadollista joten älä ole liian luottavainen, tuo kuitenkin on jo paha merkki että vikittelee muita ja nuo mesejutut ei ole välttämättä jääneet pelkän puheen asteelle.

Yhteistyössä