Mitä tänään ruuaksi?

Omakasvattamaa persiljaa
Luomukvinoaa
Luomuvihannespussi pakasteesta (lidl hyvä!)
Omia perunoita (en osta koskaan kaupasta)
Ruohosipulia
Muuten hyvä, mutta miksi ihmeessä jotain pakastemössöjä, kun satokausi on lähes parhaimmillaan ja tuoreet vihannekset halvimmllaan. Kunnon ihminen tarvitsee kunnon ruokaa ja sen voi tehdä vain kunnon aineista. Pakasteet helkkariin ja rehelliset vihannekset pataan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Muuten hyvä, mutta miksi ihmeessä jotain pakastemössöjä, kun satokausi on lähes parhaimmillaan ja tuoreet vihannekset halvimmllaan. Kunnon ihminen tarvitsee kunnon ruokaa ja sen voi tehdä vain kunnon aineista. Pakasteet helkkariin ja rehelliset vihannekset pataan.
Ei ole luomuna kaikkia. Mut paljon luomujauhelihaa siihen keittoon ja hauduta kauan aikaa, tulee hyvä.
Mustapippuria saa luomuna kans ja valkosipulirouhetta
 
Ei ole luomuna kaikkia. Mut paljon luomujauhelihaa siihen keittoon ja hauduta kauan aikaa, tulee hyvä.
Mustapippuria saa luomuna kans ja valkosipulirouhetta
Ei ole luomuna kaikkia. Mut paljon luomujauhelihaa siihen keittoon ja hauduta kauan aikaa, tulee hyvä.
Mustapippuria saa luomuna kans ja valkosipulirouhetta
Uskonto se on luomu-uskokin.
 
9MM
monella on tulehtunut suolisto mut mulla tulee migreeni.
Hei ei sulla ois mitään vinkkiä mun äitillä colitis ulserosa joka on ollu aktiivinen helmikuust lähtien. Sen jälkeen kun sai rokotteen. Siis syö vaan kalaa ja kanaa ja gluteenitonta ruokaa. On kortisooni kuurilla nyt ja otettu käyttöön joku uus lääke joka kyl pudottaa immuunipuolustusta:(. Ja kurkumat on kokeiltu.
 
vierailija
Hei ei sulla ois mitään vinkkiä mun äitillä colitis ulserosa joka on ollu aktiivinen helmikuust lähtien. Sen jälkeen kun sai rokotteen. Siis syö vaan kalaa ja kanaa ja gluteenitonta ruokaa. On kortisooni kuurilla nyt ja otettu käyttöön joku uus lääke joka kyl pudottaa immuunipuolustusta:(. Ja kurkumat on kokeiltu.
olis paljonkin...
kaikki muuntogeeninen pois.
 
vierailija

QUOTE="9MM, post: 33901362, member: 132695"]
Hei ei sulla ois mitään vinkkiä mun äitillä colitis ulserosa joka on ollu aktiivinen helmikuust lähtien. Sen jälkeen kun sai rokotteen. Siis syö vaan kalaa ja kanaa ja gluteenitonta ruokaa. On kortisooni kuurilla nyt ja otettu käyttöön joku uus lääke joka kyl pudottaa immuunipuolustusta:(. Ja kurkumat on kokeiltu.
[/QUOTE]
 
Siis ootko sie se paula joka myös vuosia sitten linkkaili miten mökki rakennetaan. Sie oot ihana.
Paula on ihan paras!

Oon oppinut vaikka mitä ja oon vinkannut Paulan linkkejä kavereille, joilla on jotakin oireita.
Se on toki haaste toimia terveellisesti koska lääkärit ja terveydenhuolto valitettavasti syöttävät mikä ikinä kaupaksi vain menee!
Terveydenhuolto toimii lääketeollisuuden pillin mukaan: ei ole tarkoitus puuttua juurisyihin ja parantaa, vaan lääkitään oireita ja sitten lääkitään sivuoireita.

Kiitos Paula!❤
 
9MM
Paula on ihan paras!

Oon oppinut vaikka mitä ja oon vinkannut Paulan linkkejä kavereille, joilla on jotakin oireita.
Se on toki haaste toimia terveellisesti koska lääkärit ja terveydenhuolto valitettavasti syöttävät mikä ikinä kaupaksi vain menee!
Terveydenhuolto toimii lääketeollisuuden pillin mukaan: ei ole tarkoitus puuttua juurisyihin ja parantaa, vaan lääkitään oireita ja sitten lääkitään sivuoireita.

Kiitos Paula!
Hitto mie oon vaan tosi hidas oppiiin. Pitäis kirjottaa aina paperille ne ruuat mitä suosittelee ja noudattaa sitä muuten ei mene oppi perille paksuun kalloon. Niitä kiellettyi ainesosii on niin paljon etten muista paljookaan. Paulan mies on onnekas ku on noin huolehtivainen vaimo joka pitää huolen et syö super terveellisesti.
 
vierailija
QUOTE="9MM, post: 33901067,

member: 132695"]
Mä en käytä oikeestaan suolaa. Joskus ku teen ranskalaisia saatan laittaa päälle suolaa muuten en lisäile
[/QUOTE]
Mut tuossa sun äidille linkki.
askorbiinihappo lisää verenvuotoa.💌🌽
 
9MM
vierailija
Hitto mie oon vaan tosi hidas oppiiin. Pitäis kirjottaa aina paperille ne ruuat mitä suosittelee ja noudattaa sitä muuten ei mene oppi perille paksuun kalloon. Niitä kiellettyi ainesosii on niin paljon etten muista paljookaan. Paulan mies on onnekas ku on noin huolehtivainen vaimo joka pitää huolen et syö super terveellisesti.
Kiitosmeillä oli 45 vuotta sitten mehiläispesä ja siihen piti opetella asioita, jotka vasta käytännössä vaikutti jotakin... ja nyt saatiin kuulla, ei ei ne kuolleetkaan, vaan olivat lähteneet parveilemaan naapurin metsään puuhun🐝🌳🐝
Luomuhunajaa on ostettu ihan iloisina sen jälkeen mut suosittelen sitä puuhaa kaikille muille💐
istutan muuten huomenna ruohosipuli, jotka jäi kesällä ruukkuun. Valkosipulitkin istutetaan syksyllä joten miksei tuo sipulikasvi sitten ? Tuli mieleen sun keitosta siellä penkkiä valmis. Istellessa😄
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM ja Lispetti
9MM
Kiitosmeillä oli 45 vuotta sitten mehiläispesä ja siihen piti opetella asioita, jotka vasta käytännössä vaikutti jotakin... ja nyt saatiin kuulla, ei ei ne kuolleetkaan, vaan olivat lähteneet parveilemaan naapurin metsään puuhun
Luomuhunajaa on ostettu ihan iloisina sen jälkeen mut suosittelen sitä puuhaa kaikille muille
istutan muuten huomenna ruohosipuli, jotka jäi kesällä ruukkuun. Valkosipulitkin istutetaan syksyllä joten miksei tuo sipulikasvi sitten ? Tuli mieleen sun keitosta siellä penkkiä valmis. Istellessa
Kauan te ootte ollu yhdessä asutteko viellä samalla paikalla ku sillonkun teillä oli se mehiläispesä? No kokeile lähteekö kasvaan kerro miten homma etenee sitten. Nyt hyvää yötä lähen koht nukkuun
 
vierailija
Paula on ihan paras!

Oon oppinut vaikka mitä ja oon vinkannut Paulan linkkejä kavereille, joilla on jotakin oireita.
Se on toki haaste toimia terveellisesti koska lääkärit ja terveydenhuolto valitettavasti syöttävät mikä ikinä kaupaksi vain menee!
Terveydenhuolto toimii lääketeollisuuden pillin mukaan: ei ole tarkoitus puuttua juurisyihin ja parantaa, vaan lääkitään oireita ja sitten lääkitään sivuoireita.

Kiitos Paula!❤
Kiitos itsellesi🐝
Lääkäreillä kuitenkin pitäisi olla se vastuu kaikesta mut ei he mitään tuomareita ole...
Mut esimerkiksi se et malationiakaan on niin paljon kaikessa eiluomussa, et muisti menee, on kyllä hälyttävä asia! Äidillä oli ainakin makrogolimyrkytys (xarelto) mut kahdessa kuukaudessa muisti oli ihan 💎
ennallaan, kun söi mun tekemiä ruokia. Kotipalvelu lämmitti ne ja kerran viikossa vein aina uutta.
glutamaattiahan niissä ei ei voi olla joten yks lääkäri peruutti aikomansa memantiinin😄
sitä yleensä määrätään käytöshäiriöisille vanhuksille.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä