Mitä tämä voi olla? (Paksuuntuneet varpaan kynnet)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen siis vienyt näytteen näistä kynsistä ja kynsisientä se ei ole. Silti olen syönyt pari kallista lääkekuuria kyseiseen vaivaan vaan ei parane. Ja tiedän kyllä, että lääkitys näkyy vasta aikojen perästä, mutta tuosta on kulunut nyt jo kaksi vuotta.

ja ne kynnet on aina vaan paksut? ollut jo kaksi vuotta? meidän lapsella tuo oli oire kynsipsoriasiksesta. käypä näyttään ihotautilääkärille jos saisit diagnoosin. tosin meillä lapsellä lähti kynnet tuon seurauksena.

Mulla on ollu vuosia pikkuvarpaiden kynnet paksuuntuneet, ikäänkuin olis jotain kalkkia kynnen alla...en tiedä mikä syynä. Muis kynsis ei samaa...

Mulla on juuri sama vaiva, ollut nuoresta asti. Mulla on pikkuvarpaan kynnet joskus lähteneet lähes kokonaan, pelasin aktiivisesti futista nuorempana ja kengät hiersi kynnet melkein irti.. Tilalle kasvoi tosi paksut varpaankynnet.

[QUOTE="vieras";22290521]ja ne kynnet on aina vaan paksut? ollut jo kaksi vuotta? meidän lapsella tuo oli oire kynsipsoriasiksesta. käypä näyttään ihotautilääkärille jos saisit diagnoosin. tosin meillä lapsellä lähti kynnet tuon seurauksena.[/QUOTE]
Kiitos kaikille vastauksista, mutta mutta... hui kauheeta, jos kynnet lähtee kokonaan. Varpaat sitten satuttaa vaikka mihin.

[QUOTE="nopo";22290507]ukolla oli tuollaista. osti apteekista reseptittömän sienikuurin ja se tehosi lopulta, tuli upeat kynnet. Ehkä voisit kuitenkin kokeilla?[/QUOTE]
Tätä kokeilen heti tänään.

Mistäs semmonen tulee, jos kynsi paksuuntuu väliaikaisesti, mutta se paksu osa kasvaa pois itsestään? Oli isovarpaassa tuommonen, vähitellen sitten kasvamalla lähti. Mitään muuta kummallista siinä ei ollut. Enkä käyttänyt siihen mitään lääkettä.

Voiko kynsi paksuuntua väliaikaisesti, jos vaikka pudottaa varpaalle jotakin?

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä