Mitä taas tein?? :/

• Viestiketjun aloittaja Erotaankome?
  • Ensimmäinen viesti
Erotaankome?
On ollu vaikeuksia ja paljon juu.
Mies kertoi mulle eilen illalla ettei edes tiedä haluaako enää olla mun kanssa ja tänään lähti äsken kysymättä johonkin ilmotti tulevansa tunnissa takas :(
Ei siinä mitään mutta aina ennen ollaan kysytty toisiltamme että sopiiko jos käyn.. ja yleensä käykin. tänään oli tarkotus olla vaan siinä vieressä ja hemmotella sitä ukkoa et tajuais kuinka mä siitä välitän, mut ei.
Sitä edeltävänä päivänä oli kauan kateissa olleista kihlasormuksista ja naimisiin menosta. Mies tietää kuinka paljon sitä haluan mutta sanoi tylysti vaan ettei hän halua naimisiin ennen kun kaikki menneet on unohtunut. Kysyin kuinka usein hän menneitä paskoja asioita miettii niin sanoi siihen että päivittäin jatkuvasti... Siihen musertu mun hää unelmat. Sanoin että saa itse sitten kertoa ku sellanen olo tulee kun en mä jaksa enkä halua elätellä mitään unelmia häistä joita ei ehkä koskaan tule. Hänellä ei kuulemma ole voimavaroja ku itselleen eikä häntä kiinnosta muu kun hän itse. Ihmettelen että mitä meidän lapsi on tehnyt...

Mutta oli näin aamun kunniaksi pakko päästellä höyryjä ulos kun harmittaa niin vietäväst :(

voi että
Mikä siinä menneisyydessä on että ei pääse asioista yli? Toivottavasti saatte asianne kuntoon,sillä tuollainen epätietoisuus syö valtavasti henkisiä voimavaroja=(

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Voi luoja:
Jos asiat on noin paskassa tilassa niin on suorastaan idioottimaista haaveilla jostain prinsessahäistä. Jösses!
Kuule eilen sain vasta asian tietää ennen sitä oli mieskin mukana ja kyseli jopa päivämäärää etten mä niistä nyt muuten vaan unelmoi...

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi luoja:
Jos asiat on noin paskassa tilassa niin on suorastaan idioottimaista haaveilla jostain prinsessahäistä. Jösses!
Kuule eilen sain vasta asian tietää ennen sitä oli mieskin mukana ja kyseli jopa päivämäärää etten mä niistä nyt muuten vaan unelmoi...
edellispäivänä siis

Unohda nyt häät
ja yritä saada miehesi TODELLA keskustelemaan kanssasi, siis täysin avoimesti. Miehesi puheet kuulostavat kyllä rehellisesti sanottuna pahoilta ja ero voi olla kyseessä :( Miten lapsenne liittyy siis asiaan ( ihmettelen että mitä meidän lapsi on tehnyt...) ?? Voimia sinulle!

Ap
Hänellä ei kuulemma ole voimavaroja ku itselleen eikä häntä kiinnosta muu kun hän itse.

Tuon takia kun sanoi noin niin ei sitä tuo lapsikaan kiinnostaa...

Sanokaa mulle pitäiskö mun alkaa sitten jo olemaan eronneen kaltainen ja vältellä kosketusta ja muuta kontaktia? Jos se helpottais mun lähtöä sitten kun se tulee. Ei enää jos vaan kun...

unohda nyt häät
Ei välttämään, vaan sun tulee "lukea" miehesi fiiliksiä eikä loukkaantua jos hän tyrmää sinut. Teidän välillä tai miehellesi on tapahtunut tässä välillä "jotain", kun käytös muuttunut noin pian, kuten mainitsit noista vanhoista paskoista, nyt pitää "paskat" tuulettaa pois, silläkin uhalla ettette pääse asiassa selvyyteen ja tulee ero. Epäilen hänellä kuitenkin kriisinpoikasta, mistä tullut ja miten etenee..se sun on selvitettävä hänen kanssaan..toinen nainen??

Ap
sillä oli juu ja mulla toinen kanssa nää on ne paskat... joskus niistä oli täälläkin puhetta mut nyt en olis halunnu niitä uudestaan kertoa... tai molemmilla oli useampi ja kerrottiin ne tossa kolme kuukautta sitten. Olemme niistä puhuneet ja paljon mutta mies ei itse kerro mulle jos jokin painaa mieltä ja se osaa peittää ne todella hyvin... on ollu hyväntuulinen ja muuta mistään ei voinu huomata että näin on asiat...

samassa tilanteessa ollut
Kyllä mä neuvoisin ,että älä painosta miestäsi mihinkään anna vaikka hänen olla omissa oloissaan ja selvitellä päätään. Älä tee virhettä ja vaadi vastauksia/lupauksia tuleista ennekuin miehesi on sanu olla rauhassa ja mietiä mitä oikeesti haluaa! Miehet on sellaisia...Tarvitsevat omaa aikaa välillä toisin kuin me naiset, jotka puhumme asiat halki. Ja kenties pään täyteen. odota kärsivällisesti etä mies tulee luoksesi puhumaan/muuten kun on valmis. Tiedän et se on vaikeaa, mut pahennat kenties vaan tilannettahötkyilyllä. Uskon/toivon et miehesi tulee teidän luo kunhan tilanne "raukeaa"...Vpoimia, odottavan aika n todella pitkä

No joo.. ehkä se naimisiinmeno ei tässä vaiheessa ihan järkevää ole. Kun ei se asioita paranna eikä arkielämää mitenkään muuta. Selvitettävä ne asiat vain on, teillä on aika paha tilanne, kun vaihtoehdot ovat naimisiinmeno tai ero. Siinä välissä on aika iso kuilu.

Yhteistyössä