Mitä sushia suosittelet ensikertalaiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ellis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Anne";28929882]Californiaa ainakin. Itse vierastin leväkuorta. Ja eikös sushi oo ihan sormineen syötäväks tarkoitettu?[/QUOTE]Riippuu sushista. Nigiri sormilla, sashimi ja maki puikoilla. Paikasta riippuen makirullissa voi olla leväkuori tai ei.

Saa kai sitä toki syödä vaikka lusikalla jos haluaa.

[QUOTE="Anne";28929882]Californiaa ainakin. Itse vierastin leväkuorta. Ja eikös sushi oo ihan sormineen syötäväks tarkoitettu?[/QUOTE]

Ihan saman verran levää niissä california-makeissa on kuin muissakin. :D

Mutta ap, kannattaa kokeilla esim. grillattu/kevyesti grillattu lohi/kampasimpukka/muu kala -susheja, jos on saatavilla ja jos raaka kala tuntuu oudolta. Raakaa kalaa voi aloittaa maistamaan vaikka lohimakeissa, esim. spicy lohimakeissa. Ei ehkä kannata nigireistä aloittaa.

Ihan saman verran levää niissä california-makeissa on kuin muissakin. :D

Mutta ap, kannattaa kokeilla esim. grillattu/kevyesti grillattu lohi/kampasimpukka/muu kala -susheja, jos on saatavilla ja jos raaka kala tuntuu oudolta. Raakaa kalaa voi aloittaa maistamaan vaikka lohimakeissa, esim. spicy lohimakeissa. Ei ehkä kannata nigireistä aloittaa.

Juu tiedän että niissä on levää, se oli semmoinen välihuomautus vain että itse sitä vierastan kyllä, mutta tykkäsin kuitenkin.

Yhteistyössä