vieras
Huomenna tulee vieraita. Mitä pientä suolaista voisi tarjota kahvin kanssa? Jotain semmoista pikkukivaa. Pää lyö tyhjää...
Ja minä taas itse valitsen mielummin suolaisen vaihtoehdon.Inhoan kaikenmaailman kääretorttu, kuivakakku, leivos systeemejä...Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:minusta suolainen ja kahvi eivàt sovi yhteen. mutta tee vaikka voileipià jos kerran haluat
samoin, tykkààn paljon enemmàn suolaisesta, mutta en kahvin kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Ja minä taas itse valitsen mielummin suolaisen vaihtoehdon.Inhoan kaikenmaailman kääretorttu, kuivakakku, leivos systeemejä...Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:minusta suolainen ja kahvi eivàt sovi yhteen. mutta tee vaikka voileipià jos kerran haluat
musta eksoottisin nàkemàni yhdistelmà oli kerran erààssà dublinilaisessa ravintolassa, jossa mies tilasi pizzan ja cappuccinonAlkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:"minusta suolainen ja kahvi eivàt sovi yhteen. mutta tee vaikka voileipià jos kerran haluat"
Kun talossa ei ole enää jonakin päivänä säännöllistä ruokahuoltoa vaativia lapsia, niin minä varmaan tulen elämään kahvilla, salaatilla ja suolaisilla kahvileivillä ja voileivillä.
Voin siis sujuvasti juoda salaatinkin kanssa kahvia.
Peesi. Mäkin juon kaffetta sujuvasti kaiken kanssa, suolaisen ja makean. Aamu-, väli- ja iltapalalla.Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:"minusta suolainen ja kahvi eivàt sovi yhteen. mutta tee vaikka voileipià jos kerran haluat"
Kun talossa ei ole enää jonakin päivänä säännöllistä ruokahuoltoa vaativia lapsia, niin minä varmaan tulen elämään kahvilla, salaatilla ja suolaisilla kahvileivillä ja voileivillä.
Voin siis sujuvasti juoda salaatinkin kanssa kahvia.