Mitä sulla on yöpöydälläsi? Ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti
"vieras."
Mulla on:
- kirja jota luen tällä hetkellä ja pari muutakin kirjaa
- juomapullo jossa on vettä, jos janottaa yöllä
- käsirasvaa ( käsien ja kyynerpäitten rasvausta varten, jostain kumman syystä huomaan aina vasta sängyssä suihkun jälkeen että kädet ovat ihan korput )
- korvatulppia, en osaa nukkua ilman niitä
- kasa kirjanmerkkejä, suurin osa on lasteni tekemiä
- taskulamppu. Jos sattuisi tulemaan yöllä sähkökatko, asutaan maalla ja täällä talvella ja syksyllä on ihan säkkipimeää
- usein myös sokerittomia kurkkupastilleja, mutta yleensä lapseni löytävät ne jossakin vaiheessa ja pöllivät

Nyt siellä on kirja, pari purkkia voijetta, rannerengas, rannekello ja vesipullo ja viel jotain.
Luen yleensä sängyssä, rasvaan kädet ja kropan illalla,kasvot aamulla, vettä jos tulee jano, tulee helpommin juotua, kun on vettä valmiina.
Rannekoru ja kello on jääny käytön jälkeen pöydälle.

? !
[QUOTE="vieras.";29725913]Mulla on:
- kirja jota luen tällä hetkellä ja pari muutakin kirjaa
- juomapullo jossa on vettä, jos janottaa yöllä
- taskulamppu. Jos sattuisi tulemaan yöllä sähkökatko, asutaan maalla ja täällä talvella ja syksyllä on ihan säkkipimeää
- usein myös sokerittomia kurkkupastilleja, mutta yleensä lapseni löytävät ne jossakin vaiheessa ja pöllivät[/QUOTE]

Nuo ja lisäksi:

Ristikoita ja kynä
Nenäliinoja

Mulla ei ole yöpöytää, mutta käden ulottuvilla on:

- Helosan, jos tekee mieli rasvailla
- vichy-pullo
- Serrapeptaasi-purkki, jotta muistaisin syödä niitä (tosin nyt en tiedä onko niistä mitään vastaavaa hyötyä)
- taskulamppu lukemista varten
- kirja, lukemista varten
- korvatulpat, sikäli mikäli mies kuorsaa

trea
Minulla ei ole tällä hetkellä yöpöytää kun kuopuksen pinnasänky on meidän sängyssä kiinni... Ja vaikka jos olisikin yöpöytä niin mikään siihen laitettu ei olisi enää paikoillaan tunti heräämisen jälkeen (kiitos kahden pikku apurin).

Mutta sitten kun se hetki tulee niin yöpöydällä on kirja, ristikkolehti, huulirasva, perusrasva ja yövalo. Oih.. Tulisipa jo se aika.

Yleensä vaan vesipullo/-lasi ja puhelin.

Miehen puolella lisäksi kelloradioauringonnousulamppumikälie ja akkareita. Mullakin kirjoja käden ulottuvilla mutta harvemmin nykyään jaksan lukea kun pääsen petiin asti.

"Maj"
Pöytälamppu, herätyskello, kirja, huulirasva ja vesilasi. Ton vesilasin jälkeen ois sopinut vessanavain, mutta olkoon.
Yöpöydän laatikossa on paperinenäliinoja.
Yöpöydän hyllyllä on toinen kirja, joka myös kesken.

Minulla ei ole yöpöytää, koska sänky on niin iso, ettei isoimpaan makuuhuoneeseen mahdu muuta kuin se. Mutta tingin nyt käytännöllisyydestä mukavuuden vuoksi. Mahdun kyllä hyvin nukkumaan kirjojeni kanssa sängyssä. Siihen ei yöpöytää tarvita. Lamppu sen sijaan olisi huomattavasti mukavampi kuin led-otsalamppu.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä