kyöpeli
Mulla on vesilasi, kaukosäädin telkkariin (tosin meillä ei juurikaan katsota telkkaria makkarissa) ja kännykkä latauksessa
Meidän kake on yleensä sängyn alla jossain sellaisessa kohtaa mistä sitä on mahdollisimman ärsyttävä kaivella.Alkuperäinen kirjoittaja kyöpeli;29726950:kaukosäädin telkkariin
en ala hipsimään toiselle puolelle taloa ja kolistelemaan astiakaappia kun muut nukkuvat, juon vettä ja nukahdan samantien. Jos ei olisi aamulla töihin menoa niin sama kai se olisi kukkuakin yöllä.miksi juomapullo pöydällä. etkä jaksa nousta keittiöön juomaan? mä säilytän lääkkeet muualla kuin yöpöydällä, mulla on niitä varten oma laatikko olkkarissa, miehellä oma.
mä käyn aian keittiössä juomassa kun kutienkin nousen vessaan niin s eon ihan sama sitten mennä keittiöön juomaan.
Kaikki ei ravaa öisin vessassa. Miksi kaikkien pitäisi toimia just samalla tavalla kuin sinä? Olet sä kyllä yhen sortin puusilmä.miksi juomapullo pöydällä. etkä jaksa nousta keittiöön juomaan? mä säilytän lääkkeet muualla kuin yöpöydällä, mulla on niitä varten oma laatikko olkkarissa, miehellä oma.
mä käyn aian keittiössä juomassa kun kutienkin nousen vessaan niin s eon ihan sama sitten mennä keittiöön juomaan.
Miten mä arvasin, että meikkailet yölläkin ja asettelet helmiä kaulaas.Koruja ja meikkejä pöytä täynnä
Nyt pöydällä on myös knalliMiten mä arvasin, että meikkailet yölläkin ja asettelet helmiä kaulaas.
Jaa. Minä en koskaan öisin käy juomassa tai wc:ssä.miksi juomapullo pöydällä. etkä jaksa nousta keittiöön juomaan? mä säilytän lääkkeet muualla kuin yöpöydällä, mulla on niitä varten oma laatikko olkkarissa, miehellä oma.
hyvä , jos et käy. mun pitä käydä ainkin kerran yössä. En nuku ikinä koko yötä sitä 9 tuntia kerralla, vähintään kerran herään, mutta 2-3 kerta on ihan normaali. JA kun kesä tulee ja valoisuus lisääntyy vielä huonommin nukun.Jaa. Minä en koskaan öisin käy juomassa tai wc:ssä.