Mitä sitten minulle tekisit?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiinteät pikku nännit pienissä rinnoissani sojottavat eteenpäin kovina kun alat niitä hieromaan. Kastelet välillä sormiasi suussani ja jatkat kosteilla sormilla nännien hieromista. Olen minihameessa ja tiukat stringit sen alla alkavat painamaan vakoani sen kiihkosta turvotessa. Olet selkäni takana ja käsket minut seisomaan kiltisti pidellen kiinni keittiön seinästä. Sitä ennen olet tehnyt hitaan tarkastuksen ja riisunut paitani pois , asettanut minut haara-asentoon ja sanonut että en saa puhua mitään vaan ainoastaan nauttia hiljaa voihkien. Rintojen hieronta ja nännien puristelu saa minut laukeamaan ja joudut muutaman kerran rankaisemaan minua läpäytyksellä kun ääneni alkaa kohoaaan.
Viet minut kulmasohvan nurkkaukseen ja asetat jalkani sohvalle hajalleen. Nojaudun sohva selkänojaan ja laitat nauhan silmilleni. Tulet polvillesi ja alat nuolemaan märkääni. Sitä alkaa valumaan vaan enemmän ja sykin aivan turvoksissa. Nuolet kuin et olisi koskaan saanut maistaa. Tulen voimakkaasti kun annat luvan siihen, niin tulen kiltisti ja kovaa.
minulla on pyöreät pakarat ja leveä lantio. Kehut niitä ja sanot että pienet söpöt tissini ovat ihanan terhakat.

Mitä sitten minulle tekisit? Olen kiihkeä ja villinnyt , mutta olen myös kiltti ja tykkään että minua ohjataan kovaa mutta silti hellästi. Alan valumaan runsaasti kun kiihotun. Kun antaudun niin huudan niin kovaa että on parempi kun ei ole naapureita lähellä.

vierailija
Painan sinut hellästi ristiselästäsi sohvalle polvillesi siten että peppusi suuntautuu minua kohti pyöreänä ja haluttavana. Sitaisen löysästi ranteesi kiinni sohvan takana olevaan reunukseen. Alan suukotella niskaasi i siirtäen hiuksiasi syrjään. Kiedon käteni ympärillesi ja otan taas rintasi kämmeniini. Puristelen rintojasi, hivelen nännejäsi, puraisen hellästi korvalehteäsi, painan kehoni selkääsi ja peppuasi vasten, ja hieron kalullani pakaroitasi. Nostat kiihkossa pyllyäsi ylöspäin tunteaksesi minut tiukemmin itseäsi vasten.
Annan käsieni hakeutua nyt kiinteille pakaroillesi ja puristelen niitä nautinnollisesti. Katselen peppuasi, joka on niin haluttava ja kiihottava, ihanan pyöreä ja lihaksikas, oikea unelma. Välillä avaan pakaroitasi ja katselen vakoa, joka johtaa jonnekin nautinnon lähteille. Haluan sinua yhä enemmän, kaluni seisoo täysin jäykistyneenä ja sykähdellen kun hankaan sillä välillä pakaroitasi vasten. Kohotan kämmeneni ja läpsäisen sillä pakaroitasi siten että voihkaiset nautinnosta ja kivusta.

Tartun nyt kiinni nilkoistasi ja levitän jalkojasi. Olet täysin vallassani ja avuton, yrität viedä jalkasi taas yhteen mutta annan sinulle rangaistuksena läpsäisyn toiselle pakarallesi. Levitän jalkasi uudelleen, ja ihailen pilluasi joka avautuu katseelleni täysin peittelemättömänä, kosteana ja halukkaana. Sen yläpuolella on peppuaukkosi, joka tuntuu iskevän minulle silmää omaa osaansa vaatien. Olet ajanut kaikki karvasi, joten mikään ei peitä sinua himokkaalta katseeltani. Painan huuleni ristiselkääsi. etenen alaspäin pakaroittesi väliin tunnustellen kielelläsi vakoasi, palaan takaisin ylöspäin ja sitten taas hieman pidemmälle alas. Voihkit himosta. Painan nyt kieleni pillullesi, ja nuolen sitä pitkin vedoin, ensin molemmilta reunoilta, sitten keskeltä. Kieleni tunkeutuu hitaasti häpyhuuliesi väliin, ja työnnän sen niin syvälle kuin mahdollista. Valut himosta nesteitä, jotka maistan joka solullani. Nautin, nautin. Keskityn nyt klitorikseesi, jota pyörittelen kielelläni ja imen välillä huulillani. Sormeni tunkeutuu nyt pilluusi, ja tunnustelen sen reunamia samalla kun levittelen sitä sormillani. Aika tuntuu pysähtyvän, on vain sinä ja minä ja nautinto ja himo, joka odottaa täyttymistään.

• Rakkaus
Reactions: Fransiscus
vierailija
Kiinteät pikku nännit pienissä rinnoissani sojottavat eteenpäin kovina kun alat niitä hieromaan. Kastelet välillä sormiasi suussani ja jatkat kosteilla sormilla nännien hieromista. Olen minihameessa ja tiukat stringit sen alla alkavat painamaan vakoani sen kiihkosta turvotessa. Olet selkäni takana ja käsket minut seisomaan kiltisti pidellen kiinni keittiön seinästä. Sitä ennen olet tehnyt hitaan tarkastuksen ja riisunut paitani pois , asettanut minut haara-asentoon ja sanonut että en saa puhua mitään vaan ainoastaan nauttia hiljaa voihkien. Rintojen hieronta ja nännien puristelu saa minut laukeamaan ja joudut muutaman kerran rankaisemaan minua läpäytyksellä kun ääneni alkaa kohoaaan.
Viet minut kulmasohvan nurkkaukseen ja asetat jalkani sohvalle hajalleen. Nojaudun sohva selkänojaan ja laitat nauhan silmilleni. Tulet polvillesi ja alat nuolemaan märkääni. Sitä alkaa valumaan vaan enemmän ja sykin aivan turvoksissa. Nuolet kuin et olisi koskaan saanut maistaa. Tulen voimakkaasti kun annat luvan siihen, niin tulen kiltisti ja kovaa.
minulla on pyöreät pakarat ja leveä lantio. Kehut niitä ja sanot että pienet söpöt tissini ovat ihanan terhakat.

Mitä sitten minulle tekisit? Olen kiihkeä ja villinnyt , mutta olen myös kiltti ja tykkään että minua ohjataan kovaa mutta silti hellästi. Alan valumaan runsaasti kun kiihotun. Kun antaudun niin huudan niin kovaa että on parempi kun ei ole naapureita lähellä.
Naapuri on lähellä, kuullut ääniä, ja laittaa kohteliaisuussyistä kuulokkeet korville vaikka tekisikin mieli kuunnella.

Toki välillä tulee ehkä hieman lyhyesti kuulosteltua..

Yhteistyössä