Tylsää olla tylsistynyt jo aamusta.
röppö 22.01.2009 #4 Kohta kouluun... tekee drinksuja ja maistelee niitä..lähtee mukavasti aamu käyntiin
Babylonin Riippuva Puutarha 22.01.2009 #5 Siivotaan... *silloin kun siivotaan, niin silloin siivotaan, eikä leikitä ollenkaan...*
vieras 22.01.2009 #8 Alkuperäinen kirjoittaja Karuski: mie lähden antamaan tuomioita.. Click to expand... Oletko tuomari?
Risella harmaana 22.01.2009 #9 Siivousta, kokkailua, pyykkiä...kunnon reipas lenkki pitää kans ehtiä jossain välissä.
vieras 22.01.2009 #10 Alkuperäinen kirjoittaja röppö: Kohta kouluun... tekee drinksuja ja maistelee niitä..lähtee mukavasti aamu käyntiin Click to expand... Mä olin 10v sitten tuossa samassa tilanteessa ja voi ei kun uli pää kipeäksi Tänään ei meillä kummempia suunnitelmia kun pienempi heräs klo.5 ja isompi sitten klo6, joten aikaisin ulkoilut ja ajoissa päiväunille!
Alkuperäinen kirjoittaja röppö: Kohta kouluun... tekee drinksuja ja maistelee niitä..lähtee mukavasti aamu käyntiin Click to expand... Mä olin 10v sitten tuossa samassa tilanteessa ja voi ei kun uli pää kipeäksi Tänään ei meillä kummempia suunnitelmia kun pienempi heräs klo.5 ja isompi sitten klo6, joten aikaisin ulkoilut ja ajoissa päiväunille!