Mitä sisustusjuttua että ymmärrä/ halua itsellesi/ mikä on "junttia"?

Tuli vaan mieleen kun täällä kysellään ja vastaillaan välillä töykeästikin toisten sisustusmakuihin.
Mulla yksi mitä en ymmärrä, on viina- ym. pullot kirjahyllyssä tai muualla näkösällä.
 
vieras
Sellaista kirjahyllyä olohuoneeseen, johon tulee kirjoja, matkamuistoja, valokuvia, noita mainitsemiasi viinapulloja.

Puhviverhoja.

En halua myöskään sellaista pesuvatimaista pesuallasta, ei vaan ole käytännöllinen.
 
Kirjahylly.

Ja varsinkin kun se lastataan täyteen kaikkea muuta kun kirjoja.
Kaikenmaailman koriste-esineitä, kaikki mahdolliset valokuvat (ilman kehyksiä tottakai), tekokukkia. maljakoita ym.ym.
:/


Muokkaan vastaustani sen verran, että hyllyt kirjoilla on varsin ok.
Mutta sellainen kolmeosainen kirjahylly puuviilua, jossa alhaalla kaapit ja yksi lasiovellinen kaappi on MUN mielestä karmea.
Ja mun vanhemmillani on edelleen sellainen. :D
 
Zoe-F
Mulla on vaan kolme kirjahyllyä olkkarissa, mutta en mä kyllä keksi, mihin muuallekkaan ne laittais.
Kun ei mulla tota kirjastoa/työhuonetta ole.

Vai tarkottiko kaikki kirjahyllyjä joissa ei ole kirjoja? *raapii päätään*
 
X
Nahkasohvat ja kirjahyllyt, joissa koriste-esineitä (siis kirjahyllyt kirjoilla on jees). Ja taulut, joista näkee että ne on ostettu jostain markkinoilta tai tilattu Suuresta suomalaisesta kirjakerhosta...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minusta kirjaton kirjahylly on surullinen näky.
Mä ens kas ymmärrä,miks on kirjahylly, jos siinä ei ole kirjoja...
Kun on ollut tapana. Se on jäänne takavuosilta, tuskinpa kovin moni enää sellaista hommakaan - kai.
Siis ei hommaa mitä? Kirjahyllyäkö? Eikö ihmisillä ole kirjoja nykyisin? Jos ei, taitaa ystäväpiirini olla melko omituinen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mäntyiset huonekalut, pirttipöytä, kirjahyllyt...
pirttipöytä voi muuten olla todella trendikäs, jos se on esim maalattu mustaksi tai keltaiseksi. Lakattuna toki vaikutus on ihan eri.

Puinen kirjahylly on kirjahyllynä usein kyllä ihan oikea valinta, sillä lastulevy ei kestä kirjoja... Toki ei sinne olkkariin vaan kirjastoon.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minusta kirjaton kirjahylly on surullinen näky.
Mä ens kas ymmärrä,miks on kirjahylly, jos siinä ei ole kirjoja...
Kun on ollut tapana. Se on jäänne takavuosilta, tuskinpa kovin moni enää sellaista hommakaan - kai.
Siis ei hommaa mitä? Kirjahyllyäkö? Eikö ihmisillä ole kirjoja nykyisin? Jos ei, taitaa ystäväpiirini olla melko omituinen...
Juu mutta kun tässä juuri sanottiin "kirjaton kirjahylly" ja "kirjahylly, jossa ei ole kirjoja". Miksi hommata niitä kirjoja, jollei osaa lukea?
 
Toukka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minusta kirjaton kirjahylly on surullinen näky.
Mä ens kas ymmärrä,miks on kirjahylly, jos siinä ei ole kirjoja...
Kun on ollut tapana. Se on jäänne takavuosilta, tuskinpa kovin moni enää sellaista hommakaan - kai.
Siis ei hommaa mitä? Kirjahyllyäkö? Eikö ihmisillä ole kirjoja nykyisin? Jos ei, taitaa ystäväpiirini olla melko omituinen...
Heeei, onkohan tää joku trendi? Meillä on n. 50 hyllymetriä kirjoja (suureksi osaksi mun ja miehen työkirjoja), ja mun äiti totesi justa kanssa tuon, että "ei noita kirjahyllyjä juuri kellään enää ole".
 

Yhteistyössä