"vieras."
Niinkuin sanottu, voihan sinulla olla mielipide vaikka siitä ruotsinkielisten osuudesta. Että sikäli.Eiköhän, eiköhän eiköhän Kuule pidä mielipiteesi ihan rauhassa, minä pidän omani, PISTE.
Niinkuin sanottu, voihan sinulla olla mielipide vaikka siitä ruotsinkielisten osuudesta. Että sikäli.Eiköhän, eiköhän eiköhän Kuule pidä mielipiteesi ihan rauhassa, minä pidän omani, PISTE.
Väärä mielipide vai väärä tieto?Niin kuin sanottu sinulla voi olla mielipide raittiista ja täysin väärä sellainen.
Niin. Mutta tässähän ei ollut kyseessä ap:n kysymys, vaan sinun väitteesi.Arkitieto, jota aapee aloituksessaan kysyikin.
"Hieno homma, tietysti heitä on myös mutta tiedät varmaan itsekin, että useimmiten kyse ei ole siitä. "Oliko aloitus; Mitä sinulle tulee mieleen... vai mikä se oli
"Hieno homma, tietysti heitä on myös mutta tiedät varmaan itsekin, että useimmiten kyse ei ole siitä. "Luepas uudestaan mitä ap kysyi ja lue sen jälkeen mitä minä kirjoitin, jos se sillä aukeis.
Ja tietosi on peräisin mistä?En väitä siinä mitään, vaan varmistan että tiedät varmaan sinäkin että ? Tämä on KESKUSTELUpalsta ihminen hyvä.
eli mutustaArrgh Eikö mene vieläkään perille, että kyse on ARKITIEDOSTA?!
Oliko se nyt sun tietoa vai mielipide?Arrgh Eikö mene vieläkään perille, että kyse on ARKITIEDOSTA?!
Ja tämä oli siis sun vastaus ap:n kysymykseen?Tämä koko keskustelu perustui ihmisten mielipiteille, jos osaat lukaista tuon aapeen topicin.
Miksi siis viittaat siihen tietona, jos kyse on omasta kokemuksestasi ja mielipiteestäsi? "Tiedät varmaan itsekin"Tuo on keskustelua kunkin omista kokemuksista ja arkitiedoista käsin kuten ap pyysi.