mitä silikonit maksaa?onko kellään?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
seksiä rintsikat päällä
sama,kun sais b-kupit niin olisin onnesta soikeena. Maksaa noin 5 tonnia. kun on tosi pienet rinnat niin maha näyttää tosi läskiltä. pelkään vaan kaikkia komplikaatioita. Minun rinnat eivät ole vain pienet vaan myös "raketit" eli nännit ovat isot ja ulkonevat.

Jos mä menen, niin taidan mennä tänne...
http://www.sairaalakl.fi/contents/index.php/hinnasto/toimenpidehinnasto/

Tai sit ihan vaan Helsingin Mehiläiseen.
Pari mieleistä lääkäriäkin mulla on jo mielessä :whistle:

Ulkomaille leikkaukseen ei mua sais...

Kukavaan
Minäkin oon menossa, mutta Belgiaan, kun siis asun Saksassa. Belgian kirurgi kuuluu Englannin plastiikkakirurgien piiriin, kun hänet on koulutettu Briteissä ja asui siis vuosikaudet siellä. Hinnat on 1900- 2400eur. ja takuu kuuluu hintaan.

Suomessa on kyllä hassua kun täytyy kapseloitumistakuusta maksaa erikseen, ja silloinkin korjaavat vain jos luokitellaan erittäin vaikeaksi, esim. jos on selkeästi kovettuneet kapseloitumisen takia, mutta ei näy ulkoisia muutoksia, ei takuu korvaa! Ihan kun se olisi yhtään huonompi, että on kivikovat tissit mutta näyttää hyvältä. Huh huh.

Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
Mulla on tykit, mutta enpä niistä ääretöntä riemua koe..85c on kuppikoko ja aina ekana kaikki miehet tervehtii mun tissejäni :ashamed: ilman rintsikoita sellaiset ei-niin-kovin-terhakat :LOL:
mulla on 65DD ja pahasti lerpahtaneet.... :D mut onneks ei niin isot että miehet ensimmäisenä tissejä tuijottelis. tai sit se vaan johtuu siitä että perse on niin tolkuttoman paljon isompi ettei rinnat nyt niin pistä silmään.. :whistle: :LOL:

seksiä rintsikat päällä
minulle Jussi Rintamäki sanoi kun kävin konsultaatiossa että virossa ei kannata ottaa, ne eivät välitä seurauksista, vaan pelkästä rahasta ja sitten niitä tyrimisiä joutuu suomessa korjata. En sitten tiedä onko totuus vai yritetäänkö pitää asiakkaat mutta ehken ottaisi sitä riskiä edes monen tonnin säästön takia, ovat rintani minulle kuitenkin niin kalliit. ennen oli sellainen foorumi kuin silikonitieto.jotain siellä oli aika järkyttäviä kuvia ja tekstiä

Yhteistyössä