Mitä seksileluja omistatte???

ves
kysy ihan mitä vaan , tällä saralla oon aika kunkku..luulen omistavani tai ainakin joskus omistaneeni liki kaikkia mahdollisia ns perinteisiä seksileluja.

Kyllä ehkä yhteiseen kivaan sellainen pieni hieromasauva on kiva ensiostos, se kutittaa kivasti myös miestä jos laittaa sen esim läetyssaarnaaja-asennossa tuonne väliin ja muutenkin se on käytännöllinen.
Mutta tietysti jos yksin nauttii palajon, hankkii kielen, ison sauvan,...

mulla on myös perhonen, siitä en pidä vaikka sitä kehutaan jossain, ei pysy päällä tosi toimissa..yksin kyllä joskus käytän sitäki.
oikeesti, kysy ihmeessä jos joku "lalu" erityisesti kiinnostaa ;)

Me ollaan jonkinlaista sauvaa mietitty!!! :whistle: Varmaan yhteiseen käyttöön menisi!!!
Itsellä olisi aikaa käytellä päivällä kun vauva nukkuu ja illalla isäntä varmaan haluaisi katsella!!! ;)

jussi
meiltä löytyy yöpöydän laatikosta dildo, pupujussi-penisrengas/klitta-kiihotin, ja viimeisin vaimon kikkelikutsuhankinta on säädettävä penisrengas. Odottelen jo innolla koska vaimo minut meinaa lassota :)
ja tietysti löytyy pari purkkia liukkaria.

No niin, tilasin eilen netistä lelupaketin, missä on montaa erillaista vempelettä, alusvaatteet, sekä sellaisen penisrenkaan jossa värinä ja yhden leffan, Pirates-xxx, ainakin vaikuttaa hyvältä.

Tulis vaan jo paketti =)

Yhteistyössä