Mitä sanot tvluvan tarkastajalle ,jos tulee ovelle?

• Viestiketjun aloittaja tv
  • Ensimmäinen viesti
tv
`meillä kävi tässä taannoin sellainen, yritin sanoa et ollaan lestoja:Det ei oo tvtä... no se ukko vaan tokas siihen et hän kyllä tietää ketkä niitä on niillä on farmari volvo ja jättitrampoliini pihalla:D:D just...pitääki hommata sellaset:D

tuli mieleen tost jehva keskustelusta....

Useaan otteeseen oon joutunu elämässäni toteaan että oon uskovainen enkä omista töllöä. Eipä ne sitte samassa osotteessa oo kahta kertaa käynykkään kyllä.

Nii ja selvennykseksi sitte että sen sortin uskovainen en ainakkaan oo ettenkö telkkaria kattois.

Sanoisin, etten ole muuttanut mieltäni syksyn jälkeen, kun viimeksi kävit. Ei ole televisiota edelleenkään - eikä tule. Jos olisi järkevä kellonaika kehottaisin lisäksi käymään peremmälle ja tarkistamaan, mutta jos nyt tulisi, pyytäisin palaamaan joskus toiste, kun lapset ovat hereillä.

Mutta tuskin se tulee, kirjoitti syksyllä nimeni perään "Ei ole eikä tule". :D

Aries 78
Katsot sitä suoraansilmiin ja pyydät kohteliasti poistumaan siitä ovelta.. Ei ole kukaan jäänyt mitään selittelemään vaan ovat lähteneet mitään sanomatta pois.

ps. nykyään maksan sen prkl:n luvan. Onneksi se kohta tulee pakolliseksi yle-veron muodossa, tulee kalliit pikkukakkoset tässä perheessä :)

"joo"
Ihmettelisin ääneen jotain et miten se meille tulee.

Tiesittekös sen että televisiomaksujen perintä päättyy tämän vuoden lopussa? Siihen saakka tarkastukset jne. toimivat normaalisti.

heheh
Minä sanoin, että ei oo telkkaria (vaikka tv oli olkkarissa päällä..heh). Tarkastaja vaan naureskeli ja sanoi että no hommaa viimestään ens vuonna, koska maksu tulee automaattisesti. :)

kaarle
Ei niille tarvitse sanoa mitään. Heillä ei ole mitään valtaa tai oikeutta jotan laita ovi kiinni ja jos tulee väliin lyö tai uhkaa soittaa poliisille. Tv-lupatarkastajat ovat vain "nukkeja" jotka kvuittelevat olevansa jotakin, mutta todellisuudessa heillä ei ole oikeutta mihinkään.

"rrr"
Jos jostain syystä vahingossa avaisin moiselle oven, niin kai se sitten pitäisi päästää sisään katsomaan että sitä telkkaria ei todellakaan ole, kun olen lukenut tapauksista jossa telkkaria ei ole mutta ei suostuta päästämään tarkastajaa sisälle asti -> lasku. :(

Ensin kyllä pistäisin sen jollain tavalla todistamaan että se tosiaan on maksutarkastaja eikä jotain muuta, ja kysyisinpähän varmaan vielä että saako tarkastuskäynnin kuvata videolle.

Yhteistyössä