"Joo mutta kello on vasta 9."
hiirimatto 03.12.2010 #31 Hauskaa iltaa! Ranelle terveisiä! Lähti pikkujouluihin, joihin minunkin piti lähteä, mutta flunssa kaatoi petiin.
Hauskaa iltaa! Ranelle terveisiä! Lähti pikkujouluihin, joihin minunkin piti lähteä, mutta flunssa kaatoi petiin.
Ultramariini 03.12.2010 #34 Hauskaa iltaa! Varo, ettet liukastu, siinä mäessä on tosi liukasta. ( lähti pikkujoulun viettoon)
"tonttu" 03.12.2010 #35 Mä jään tässä, moido. Sanoin kun auto pysähtyi valoihin ja nousin kyydistä kun vitutti.
"noh" 03.12.2010 #38 No ei se varsinaisesti mun mies oo, enkä muista tarkkoja sanoja, mutta seksistä puhuttiin, ja toivotin hauskaa reissua.
No ei se varsinaisesti mun mies oo, enkä muista tarkkoja sanoja, mutta seksistä puhuttiin, ja toivotin hauskaa reissua.
"vieras" 03.12.2010 #41 [QUOTE="noh";22591373]No ei se varsinaisesti mun mies oo, enkä muista tarkkoja sanoja, mutta seksistä puhuttiin, ja toivotin hauskaa reissua.[/QUOTE] hauskaa reissua kotiin vaimon luo...
[QUOTE="noh";22591373]No ei se varsinaisesti mun mies oo, enkä muista tarkkoja sanoja, mutta seksistä puhuttiin, ja toivotin hauskaa reissua.[/QUOTE] hauskaa reissua kotiin vaimon luo...
"noh" 03.12.2010 #43 [QUOTE="vieras";22591406]hauskaa reissua kotiin vaimon luo... [/QUOTE] No eikä, vaan meilä on vielä vähän epävarmalla pohjalla tää suhde, ja se on ulkomailla. En toisten miehiä havittele, siitä ei sais muuta kun huonoa karmaa vaan itelleen.
[QUOTE="vieras";22591406]hauskaa reissua kotiin vaimon luo... [/QUOTE] No eikä, vaan meilä on vielä vähän epävarmalla pohjalla tää suhde, ja se on ulkomailla. En toisten miehiä havittele, siitä ei sais muuta kun huonoa karmaa vaan itelleen.