Mitä sanoisitte miehellenne, joka haluaisi tuoda kaljakaverinsa mukana kotiin?

• Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
Siis on ollut kaljoittelemassa, ja soitti, että olisi tulossa ja kysyi, voiko yksi kaveri tulla mukaan meille. Tämä kaveri siis voisi aivan hyvin mennä omaankin kotiinsa. Meillä on yksivuotias tuolla nukkumassa ja vaan kaksi huonetta ja keittiö. En ole mitenkään järin innostunut ajatuksesta...

No sanoisin ei, en todellakaan haluaisi tänne mitään ryyppäjäisiä kun pienet nukkuu tossa vieressä. Onneksi ei harrasta tuollaisia.

Jos sua oikeasti häiritsee niin sano ihmeessä se miehelle, voihan olla että hänkin tajuaa ettei järin fiksu idea.

"a p"
No asunnon pienuus mua tässä erityisesti mietityttääkin. Jos olis isompi kämppä niin ei siinä sitten mitään. Kyllä mä tiedän tän kaverin, mutta en tiedä kuinka paljon ovat nyt naukkailleet. Ja en mä ainakaan halua, että se täällä aamulla enää pyörii.
Toisaalta tää on eka kerta, kun se edes ehdottaa tollasta. En viitsisi olla tyly akka ja sanoa suoralta kädeltä ei.

"a p"
No se oli sitten ilmeisesti tulkinnut, että sanoin kyllä jo edellisen puhelun aikana, koska sieltä ne nyt on tulossa. Saas nähä kuin hommat etenee. Mutta toki jos ovat siivosti, niin mikäs siinä.

Yhteistyössä