Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Annas ku mä autan, niin ei tartte koko iltaa vatkata![]()
Niin, näin sanotaan yleensä alle kouluikäiselle lapselle, mutta eihän mies siitä paljoa eroaAlkuperäinen kirjoittaja ...:miehelle voisi sanoa, että pippeliä voi tutkia vaikka omassa sängyssä ja saunassa, muttei vieraiden ihmisten seurassa.
:flower: :flower: :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mieshän räplää ilman mitään seksuaalisuutta sitä pippeliään. Itse en juuri vielä 30 vuotiaan räpellykseen jaksa puuttua. Voi sanoa, ettei vieraiden läsnäollessa. Saunassakin meillä venytellään ja vanutellaan, mutta hyvä kun vanuttelee niin ei tarvitse sitten myöhemmin operoida liian tiukkaa esinahkaa. Isommat miehet kans räpelsi mm. telkkaria katsoessa ja se oli vain samanlainen tapa kuin esim. nypeltää kynsinauhoja tms. Meni ohi itsekseen. Ei kannata kyllä suurta elämää nostaa ja tehdä siitä salamyhkäistä touhua. Pippeli on pippeli ja pimppa on pimppa. Tilanne muuttu iän myötä ja kokemuksella voin sanoa, että menee todellakin ohi siinä viidenkymmenen vuoden hujakoilla. Silloin tulee jo luonnolliseti miehelle tietoisuuteen, että ei ole soveliasta venytellä pippeliä julkisesti.
Voi sua :heart: sua ei oo varmaan raasu ees vierotettu tissistäAlkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Luvan kanssa mä sitä oon tehny.
:saint:
No ei ainakaan sun tisseistäAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Voi sua :heart: sua ei oo varmaan raasu ees vierotettu tissistäAlkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Luvan kanssa mä sitä oon tehny.
:saint:![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel