Mitä sanoisitte miehelle, joka räplää kikkeliään muiden naisten nähden???

• Viestiketjun aloittaja ..........
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä vajaa 30v tekee sitä varsinkin kotona, kun riisuu vaatteensa ollakseen nakuna. Mua se ei juurikaan haittaa jollei mene pippelin esittelemiseksi. Eiköhän se jossain vaiheessa lopu.

hih
oon sanonu et pippeliä ei räplätä B)

>

Näin minäkin. Olen vielä lisännyt et se on vain sinun ja siis SINUN omaisuuttasi. Kun ollaan samalla opeteltu sitä, ettei toistenkaan pyynnöstä tarvitse esitellä vehkeitään. Ihan hyvin tuo sen tajusi ja lopetti.

jopo
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
miehelle voisi sanoa, että pippeliä voi tutkia vaikka omassa sängyssä ja saunassa, muttei vieraiden ihmisten seurassa.
Niin, näin sanotaan yleensä alle kouluikäiselle lapselle, mutta eihän mies siitä paljoa eroa :)

vieras
Mieshän räplää ilman mitään seksuaalisuutta sitä pippeliään. Itse en juuri vielä 30 vuotiaan räpellykseen jaksa puuttua. Voi sanoa, ettei vieraiden läsnäollessa. Saunassakin meillä venytellään ja vanutellaan, mutta hyvä kun vanuttelee niin ei tarvitse sitten myöhemmin operoida liian tiukkaa esinahkaa. Isommat miehet kans räpelsi mm. telkkaria katsoessa ja se oli vain samanlainen tapa kuin esim. nypeltää kynsinauhoja tms. Meni ohi itsekseen. Ei kannata kyllä suurta elämää nostaa ja tehdä siitä salamyhkäistä touhua. Pippeli on pippeli ja pimppa on pimppa. Tilanne muuttu iän myötä ja kokemuksella voin sanoa, että menee todellakin ohi siinä viidenkymmenen vuoden hujakoilla. Silloin tulee jo luonnolliseti miehelle tietoisuuteen, että ei ole soveliasta venytellä pippeliä julkisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mieshän räplää ilman mitään seksuaalisuutta sitä pippeliään. Itse en juuri vielä 30 vuotiaan räpellykseen jaksa puuttua. Voi sanoa, ettei vieraiden läsnäollessa. Saunassakin meillä venytellään ja vanutellaan, mutta hyvä kun vanuttelee niin ei tarvitse sitten myöhemmin operoida liian tiukkaa esinahkaa. Isommat miehet kans räpelsi mm. telkkaria katsoessa ja se oli vain samanlainen tapa kuin esim. nypeltää kynsinauhoja tms. Meni ohi itsekseen. Ei kannata kyllä suurta elämää nostaa ja tehdä siitä salamyhkäistä touhua. Pippeli on pippeli ja pimppa on pimppa. Tilanne muuttu iän myötä ja kokemuksella voin sanoa, että menee todellakin ohi siinä viidenkymmenen vuoden hujakoilla. Silloin tulee jo luonnolliseti miehelle tietoisuuteen, että ei ole soveliasta venytellä pippeliä julkisesti.
:flower: :flower: :flower: :flower:

papukaijan ruokottomat puheet
Ellei pippelin räpeltämiseen muitten nähden olisi sekä oman vaimon että muun naisen/naisten nimenomaisesti lausuttua suostumusta, niin en ainakaan enää kehtaisi moisen tarhaikäisen "miehen" kanssa ulkosalla näyttäytyä...

Yhteistyössä