mitä sanoisit jos miehesi alkaisi käydä säännöllisesti kauneushoidossa

• Viestiketjun aloittaja "tuuma"
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Hierojalla käy jo säännöllisen epäsäännöllisesti ja hyvä niin. Jalkakylpy/-hoidot tekisi myös hyvää, kun joutuu töissä olemaan koko päivän "jalkojensa päällä" turvakengissä. Eikä kasvohoitokaan pahaa tekisi psoriaatikon kuivalle iholle. Valitettavasti kaikkeen ei ole varaa...

Hierontaan usutan sitä koko aika menemäänkin kun en jakda sitä kitinää kipeistä hartioista. Ja voisi jokin säännöllinen ihonpuhdistus olla hyväksi sekin, lähes kolmekymppiseksi tuolla on ihan teinipojan iho. Mutta rehellisyyden nimissä kyllä mä kateellinen olisin. :D

vilkkupää
1. Kuka on vallannut mun miehen ruumiin???
2. Se on niin nuukakin ettei laittaisi rahaa tuollaiseen.
3. Oikeasti - ainoa järkeenkäypä selitys olisi, että käy naimassa laittelijaa.

Pin
Se käykin muutaman kerran vuodessa. Tänä vuonna on käynyt käsihoidossa, parissa kasvohoidossa, päähieronnassa ja aika varattu uuteen käsi- ja jalkahoitoon.

Mikä tästä häppäri tekee neitimäistä? Siellä hoidoissa poistetaan kovettumat jaloista, rentoudutaan ja kasvohoidoissa puhdistetaan iho. Hieronnassa hierotaan kipeitä lihaksia mitä tietääkseni on myös miehillä, ei vain naisilla. Korjaa jos olen väärässä.

Yllättävän lapsellinen suhtautuminen jopa sinulta...

Ihon kunnosta huolehtiminen on yhtätärkeää miehelle ku naiselle, hieronta samoin ja jalkojen hoito on liian monelle suomalaiselle (myös naiselle) aivan retuperällä, ku otetaan vielä huomioon diabeteksen suuri riski meillä, johon kuuluu valitettavan monia liitännäissairauksia, joiden vuoks ne hoitamattomat jalat saatetaan joutua amputoimaan.

Olisin siis enemmän ku tyytyväinen.

Hierojalla käy hyvinkin säännöllisesti koska työ jumittaa hartioita ja selkää. Kasvohoidossa on käynyt kerran, kosmetologi-kummityttönsä koulun kokeessa mallina. Jalkahoitoa ei ole kai tehty.

Vaikka kävisikin niissä säännöllisesti, se tarkoittaisi vain itsestään huolehtimista eikä mitään neitiä homoa.

Yhteistyössä