Mitä ruusut maksaa kaupassa?

• Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pere:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
3,90? näky olevan tänään kun niitä ihailin
Mahtaa olla rupusia!!

Itse kun olen ostanu niin aina ovat maksaneet noin 5-10 euroa kipale.
no kauniita ja nuppusia olivat. miks nuo olis yhtään sen rupusempia kun ne sun 5? ruusutkaan :attn: . tiesitkö että kukkakaupat vetää aikalailla välistä ja että ruusuja on monia eri lajeja? et ilmeisesti.

Miä
no kauniita ja nuppusia olivat. miks nuo olis yhtään sen rupusempia kun ne sun 5? ruusutkaan :attn: . tiesitkö että kukkakaupat vetää aikalailla välistä ja että ruusuja on monia eri lajeja? et ilmeisesti.
Kukkakaupassa saat maksaa siitä yhdestä 5 euroa :eek: Ihan älytöntä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Kukkakaupassa saat maksaa siitä yhdestä 5 euroa :eek: Ihan älytöntä.
ei silloin kun haluat kauniin, kestävän ja vaikka suuremman ruusun. nuo kaupan ruusut kun on pieniä. mutta mä ostan aina mielummin pieniä ja höystän niitä oksilla jne. saa näyttävän kimpun halvemmalla.

Miä
ei silloin kun haluat kauniin, kestävän ja vaikka suuremman ruusun. nuo kaupan ruusut kun on pieniä. mutta mä ostan aina mielummin pieniä ja höystän niitä oksilla jne. saa näyttävän kimpun halvemmalla.
Sillon mennään suoraan puutarhalle :xmas: Paitsi jos sitä ei ole. Minkä värisistä siä pidät eniten? Teetkö ite usein kimppuja? Ihan ittelles vai lahjaksi? Kyselyikä :whistle:

Yhteistyössä