Miten sitä tehdään? Meilläkin pienet lapset, joten pitäis olla sellaista,et heillekin maistuuAlkuperäinen kirjoittaja Rutku harmaana:punajuuripaistosta! meidän perheen herkkua, erityisesti 3 vuotiaan pojan!
Mitäs se on? Jos siihen tulee aurajuustoa, niin ei käy mulle.Alkuperäinen kirjoittaja kuulapyssy:tai sitten aurapunajuurivuokaa
vähän kuin kiusaus mutta aurajuustolla ja kermalla eli ei käy sulleAlkuperäinen kirjoittaja ap:Mitäs se on? Jos siihen tulee aurajuustoa, niin ei käy mulle.Alkuperäinen kirjoittaja kuulapyssy:tai sitten aurapunajuurivuokaa
inhoan yli kaiken aurajuustoa eli ei käy. Mies varmaan tykkäisi, lapsista en ole varma. mua yököttää jo pelkkä hajukin. Ei, en ole raskaana, muuten vaan yököttää.Alkuperäinen kirjoittaja kuulapyssy:vähän kuin kiusaus mutta aurajuustolla ja kermalla eli ei käy sulleAlkuperäinen kirjoittaja ap:Mitäs se on? Jos siihen tulee aurajuustoa, niin ei käy mulle.Alkuperäinen kirjoittaja kuulapyssy:tai sitten aurapunajuurivuokaa
joo samaa mieltä itsekkään en tota suuhuni laita mutta töissä olen tehnyt ja kehuja saanutAlkuperäinen kirjoittaja ap:inhoan yli kaiken aurajuustoa eli ei käy. Mies varmaan tykkäisi, lapsista en ole varma. mua yököttää jo pelkkä hajukin. Ei, en ole raskaana, muuten vaan yököttää.Alkuperäinen kirjoittaja kuulapyssy:vähän kuin kiusaus mutta aurajuustolla ja kermalla eli ei käy sulleAlkuperäinen kirjoittaja ap:Mitäs se on? Jos siihen tulee aurajuustoa, niin ei käy mulle.Alkuperäinen kirjoittaja kuulapyssy:tai sitten aurapunajuurivuokaa
Se on samaa sarjaa kuin aurajuustoruuatAlkuperäinen kirjoittaja kuulapyssy:tai borshkeittoa smetanan kera =)
okkaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Se on samaa sarjaa kuin aurajuustoruuatAlkuperäinen kirjoittaja kuulapyssy:tai borshkeittoa smetanan kera =)
ok, kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Rutku harmaana:raasta punajuuret pienellä terällä. ruskista jauheliha (ja sipulia halutessa) ja mausta se (meillä mausteena vain jauhelihamauste). sekoita kermaviilin/ruokakerman/smetanan/ranskankerman 2dl joukkoon 3rkl korppujauhoja. sekoita kaikki ainekset sekaisin ja laita uunivuokaan. paistetaan uunissa 200 asteessa n.45 min. punajuuren ja jauhelihan määrästä vielä sen verran että meillä niitä laitetaan suhteessa yhtäpaljon. yleensä siis 400g jauhelihaa ja punajuuria samanverran ja siihen määrään laitan tuon 2dl kermaviiliä.
Niitä vois harkitaAlkuperäinen kirjoittaja kuulapyssy:okkaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Se on samaa sarjaa kuin aurajuustoruuatAlkuperäinen kirjoittaja kuulapyssy:tai borshkeittoa smetanan kera =)
no mites lindströminpiffit??