mitä ruokaa teillä tännään? :)

• Viestiketjun aloittaja kellooooo
  • Ensimmäinen viesti
Tarviikse tietää aamulla puoli 9 aikaa? :D

Mä päätän ruuan yleensä sillä hetkellä kun alan sitä tekemään, mut aineet olis muussiin ja kermaiseen suikalelihakastikkeeseen, risottoon, lihapulliin, murekkeeseen, pataan, lasagneen..Äh, vaihtoehtoja tsiljoona.. :D

puuroa, lounaalla kermaista kananpoikakastiketta, jossa paprikaa, sieniä, sipulia, lisäkkeenä täysjyväriisiä ja porkkanaraastetta, päivälliseksi kaivan pojulle jotain pakkasesta, kalaa tai lihaa, välipalaksi hedelmiä ja raejuustoa, illalla taas puuroa, tosin mummo ja pappa vahdissa illan, me lähdetään miehen kanssa leffaan ja syömään Italialaiseen ravintolaan ;)

alkupp.
mulla ei onnistu päättäminen heti ku rupeen tekee, tarviin yleensä kaupasta tarvikkeet :) ja perheelle teen ruokaa joten aamun aikaan on mietittävä, jos mielii syödä 12 aikaan.. :p

Sateenkaaren väärässä päässä
Ei muuta tietoa vielä kuin, että mennään miehen kanssa kahdestaan ravintolaan syömään. Viime kerrasta, kun ollaan kahden missään oltu, onkin melkein vuosi aikaa.

Muksu ja mies syövät lounaaksi maksalaatikkoa. Päivälliseksi kuulemma makksarat saunan päälle. Mun lounas on luultavasti joku marjarahka, päivällinen onkin ihan auki sit.. Katsoo mitä tekee mieli salin jälkeen.

Yhteistyössä