Mitä ruokaa teette pojoilijat??

Mä laitan ihan tavallisia ruokia, kevennän vain niitä. Tällä viikolla meillä on

makaroonilaatikkoa
kalakeittoa
chevretäytteisiä broilerin fileitä
chili con carnea
spagettia ja lihapullakastiketta
hernekeittoa
riisiä ja kerma/pinaatti/ananaskastiketta

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 10:06 Essi81 kirjoitti:
Mä olen niiiin huono keksimään ruokia ja kevyitä semmosia. Voisitteko laittaa omia kevyitä lemppareita ja mielellään ihan ohjeen kera ja paljonko menee noin. pojoja annoksesta. Kiitos:)
no mäkin yleensä laitan ihan tavallista ruokaa, välillä teen itselleni ehkä jonkun kevyemmän sosekeiton jos tarviin pisteitä muuhun (lue:herkkuihin) :whistle:
mutta mulla ois tuolla pari painareiden keittokirjaa niin vinkkaa yyllä minkämoisesta ruuasta tykkään niin voin laittaa sulle yyllä muutaman ohjeen ja paljonko pisteitä :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 18:18 murmeli82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 10:06 Essi81 kirjoitti:
Mä olen niiiin huono keksimään ruokia ja kevyitä semmosia. Voisitteko laittaa omia kevyitä lemppareita ja mielellään ihan ohjeen kera ja paljonko menee noin. pojoja annoksesta. Kiitos:)
no mäkin yleensä laitan ihan tavallista ruokaa, välillä teen itselleni ehkä jonkun kevyemmän sosekeiton jos tarviin pisteitä muuhun (lue:herkkuihin) :whistle:
mutta mulla ois tuolla pari painareiden keittokirjaa niin vinkkaa yyllä minkämoisesta ruuasta tykkään niin voin laittaa sulle yyllä muutaman ohjeen ja paljonko pisteitä :wave:

Hei jos viittit niin laita tulemaan :) Mulla ei ole vielä ainakaan mitään keittokirjoja ... Elikkäs aikas paljon tulee käyttettyä ihan paistijauhelihaa ja sitten kanasuikaleita. Sekä tietysti, perunaa, makaronia ja riisiä. Jotain siihen tyyliin... elikkäs aika perusjuttuja :) Kiitos jos viitsit kattoa ja laittaa mulle :flower:

Yhteistyössä