Mitä ruokaa teette kanasuikaleista?

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
No meillä paistetaan pannulla suikaleet, tehään currykastike ja keitetään riisi
Sitten vaan kaikki samaan kattilaan ja hyvee on :p

Näin meilläkin tehdään, tosin chilikastikkeella. Eikä sekoiteta, vaan tehdään riisistä peti lautaselle ja kastike nätisti siihen päälle :)

Aika usein teen pastaa, johon tulee fileesuikaleita, pekonia ja kolmen juuston ruokakermaa.

kanasuikalet pannulla kypsiksi, creme cuisine (mielellään toi sipulisekoitus) joukkoon sekä vähän vettä, hetki haudutusta ja sitten keitetyn nauhapastan kanssa sekaisin. Todella nopea ja hyvä kanapasta :) Raikasta salaattia ja patonkia lisukkeeksi, uppoa meillä niin isoille kun pienille.

Toine mitä teen usein on kanakuisaus. Siihen jos pistää vielä vähän porkkanaraastetta ja vaikka aurojuustoa, niin on hyvä :)

mä käytin noita enne vaikka kuinka paljon kunnes totesin et nää uudet halpa kanafileet jotka on vaan miedosti suolattu ni on paaaljon parempia ja tulee mukava wokki tai kastike ku niistä saa isompia paloja :)

Ihme ettei joku oo jo tullut ruikuttaan, että se on BROILERIA eikä oo kanaa nähnytkään :D Kun täällä ollaan joskus niin tarkkoja sanojen oikeasta käytöstä, mutta muuten kirjoitetaan kaikki päin mäntyä.

En enää mitään, kun rupesin kasvissyöjäksi. Mutta ennen suosikkini oli keitto. Perunaa ja muita kasviksia kiehumaan, kanat sipulin kera pannulle ja lopuksi kaikki yhteen ja ehkä vielä loraus kermaa sekaan. Nam!

Broilerimakaroonilaatikkoa. Paistetut, maustetut suikaleet ja makarooni sekä juustoraastetta sekasin, päälle 2dl kermaa ja 2dl maitoa(jos jää vajaaksi, enemmän maitoa). Pinnalle juustoraastetta, uuniin 200 asteen lämpöön 30-40min.

Alkuperäinen kirjoittaja Raidallinen tiikeri:
Ei oo marinaadissa vaan ihan naturelleja :D Mulla niistä tuli ihan sellasia sitkeitä :x Kai niitä täytyy sit vaan kauemmin paistella. Kiitos ohjeista kaikille :flower:

se on sitten ihan turhaa pelottelua et saat salmonellan, ne ei juurikaan enää mureudu jos paistoit ne jo korpuiksi. broilerinkin voi paistaa mehukkaaksi. esim. keitto on herkullista ja helppoa, pussi wokkivihanneksia kiehumaan, tulista chilikastiketta, juts kun kasvikset kypsiä, lisää miedosti paistetut broiskut ja kookosmaito sekaan. soijaa sekaan ja avot. nuudeleitakin jos tykkää..

Mä syön melkein pelkästään niitä :(

Joo mutta siis teen keittoa, kastiketta perunan, riisin tai pastan kera, wokkia riisillä/nuudeleilla, makaronilaatikkoa, salaattia, pastasalaattia, pitsaa, munakasta jne jne. Lista on loputon :D Mun mielestä voi käyttää melkein kaikkiin samoihin mitä jauhelihaakin, mutta sit taas on paljon esim vihanneksia ja hedelmiä, jotka sopii paremmin kanan kuin punaisen lihan kanssa :)

Yhteistyössä