Eikä ihana, sun kaltasen vaimon haluaisin jos olisin mies!Hmm... Aika paljon teen kaikenlaista.
Esimerkkejä;
Olen järkännyt meille kahdenkeskisiä iltamia saunan, juoman ja ruuan merkeissä.
Hieron.
Olen järjestänyt yllätysbileitä mm. miehen syntymäpäiväksi.
Ostan yllätyslahjoja.
Esim. lauantaina mies piti kaverinsa kanssa saunailtaa meidän rantamökillä, puolen yön aikaan kiikutin sinne juuri valmistettua grillikylkeä hiukopalaksi, yllätyksenä.
No, miten sen kauniisti muotoilisi, säännöllisesti hoitelen mieheni siten että hänen ei tarvitse tehdä mitään itse.
Töistä/metsältä/pärräreissulta tullessa häntä odottaa lämmin sauna, syömistä ja juomista.
Varasin meille syksyllä Lapin erämaasta mökin jossa oli kylpytynnyri, siellä sitten juotiin kuoharia ja katseltiin revontulia.
No, romanttista on myös varmaan se että olen aina auttanut häntä tilanteessa kuin tilanteessa, mukisematta ja mielelläni. Olipa kyseessä CV:n kirjoittaminen tai paukkupakkasessa kiinni jääneen auton saaminen hangesta.
Mieheni puolesta mitä vain. Kunhan hänkin kohtelee minua yhtä hyvin
Kuulostaa tosi kivalta. Olet tosi ahkera.Hmm... Aika paljon teen kaikenlaista.
Esimerkkejä;
Olen järkännyt meille kahdenkeskisiä iltamia saunan, juoman ja ruuan merkeissä.
Hieron.
Olen järjestänyt yllätysbileitä mm. miehen syntymäpäiväksi.
Ostan yllätyslahjoja.
Esim. lauantaina mies piti kaverinsa kanssa saunailtaa meidän rantamökillä, puolen yön aikaan kiikutin sinne juuri valmistettua grillikylkeä hiukopalaksi, yllätyksenä.
No, miten sen kauniisti muotoilisi, säännöllisesti hoitelen mieheni siten että hänen ei tarvitse tehdä mitään itse.
Töistä/metsältä/pärräreissulta tullessa häntä odottaa lämmin sauna, syömistä ja juomista.
Varasin meille syksyllä Lapin erämaasta mökin jossa oli kylpytynnyri, siellä sitten juotiin kuoharia ja katseltiin revontulia.
No, romanttista on myös varmaan se että olen aina auttanut häntä tilanteessa kuin tilanteessa, mukisematta ja mielelläni. Olipa kyseessä CV:n kirjoittaminen tai paukkupakkasessa kiinni jääneen auton saaminen hangesta.
Mieheni puolesta mitä vain. Kunhan hänkin kohtelee minua yhtä hyvin
Eikä ihana, sun kaltasen vaimon haluaisin jos olisin mies!
se on totta. Mun mieskin kanssa keksii mulle hassuja juttuja. Joskus se on pystyttänyt teltan olohuoneeseen.Kiitos. Kyllä se vain niin on että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan <3
tää on niin totta, ei ihme että iso osa miehistä on aina naama norsunv*tullaKiitos. Kyllä se vain niin on että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan <3