Haluaa antaa parempaa lapsille kuin itselle? Meillä on vähän näin. Rahat vähissä (opiskelijaperhe), ja itse en ikinä ole tykännyt pynttäytyä. Haluan kuitenkin panostaa lasten pukemiseen, etteivät he jää mistään paitsi, kuljen sitten vaikka itse ilman talvitakkia.
En pidä vaatteita tärkeänä asiana. en omia enkä lasten. Minä pidän ravintoa tärkeänä ja ostan tuoretta luomuleipää ja voita ja aineksia, joissa ei lisäaineita.
Itse allekirjoitan alkuperäisen kommentin. En kyl tiedä, olenko muiden silmissä niin räjähtänyt mut joskus tosiaan tuntuu siltä, että lapset "viimeisen päälle" laitetut ulkoilukuntoon ja itse sit no, joo...
En meikkaa ja vaatteitakin ostan kymmenen vuoden välein, kun ei ole tota kasvua suuntaan tai toiseen, mut lapsille kun joutuu pakostakin ostaan kasvamisen takia...
meil se on niin että mitä lämpimämmin puetut lapset, sitä palelevampi äiti siinä vaiheessa ku oon ton termiittiduon saanu ulkokuntoon niin sitä itte vetää niskaan ekan käteen sattuvan takinretaleen että pääsee äkkiä ulos.
oon jopa tumput unohtanu pariin otteeseen, ja sen huomannu kun ulkona -20..
Mä en sanois että ihan räjähtäneenä kuljen. Mutta...Mä ainakin ensin käytän rahat lapsien vaatteisiin ja sit vasta omat. Lapset ensin.. Mä kyllä löydän paljon itelle vaatetta kirppikseltä, tosin housut tuntuu olevan ikuinen ongelma mulla.
Pitää aikalailla meillä paikkaansa. Minulla on vähän röpätöhkä vaatteet päällä ja aina ei välttämättä edes meikkiä. Ja lapset kulkee aina hyvissä ja laadukkaissa vaatteissa. Musta on ihana ostella lapsille vaatteita, mutta kun pitäsi lähteä itselle ostamaan, niin tuskanhiki pukkaa