Mitä pyykinpesuainetta käytät? Entäs käytätkö huuhteluainetta?

• Viestiketjun aloittaja Reedelsson
  • Ensimmäinen viesti
Nyt on rainbow´n sensitive color pesupulveria. Ostin eilen uusia pesuaineita kun oli tarjouksessa joten Arielia ja Tendin pulvereita on ainakin muutamaks kuukaudeks kun tuo raibow loppuu.. huuhteluainetta en ole pitkään aikaan käyttänyt.

"mamis"
Pitkään oon käyttänyt Serto coloria, sitten aloin kaivata vaihtelua ja halusin kokeilla jos jollain saisi vaatteisiin raikkaan, ihan ihan miedon tuoksun. Mitään Omo-luokan hajuja en halunnut. Seisoin prisman pesuainehyllyllä googlailemassa ja jossain kokeilussa ykköseksi oli valikoitu sama aine, jota olin siinä muutenkin harkinnut - Nestemäinen Lumme colour, ja siitä olen kyllä tykännyt. Huuhteluainetta en käytä, paitsi lakanapyykissä ja siinäkin miedontuoksuista ja hajustamatonta.

"hmm"
Uuden pesukoneen mukana saatiin monta pakettia omon coloria..lisäksi hankin sertoa urheiluvaatteille ja nestemäistä omoa valkopyykille. Oikeastaan tykkäisin pestä sertolla ja lumme colorilla,mutta täytyy kai noi paketit (5kpl) käyttää pois..siihen taitaa vaan mennä meidän taloudessa yli vuosi :D

nmnmn
Päädyn aina Ariel coloriin, vaikka mitä muuta pesuainetta koittaisin. Se on vaan ihanan tuoksuinen. Ja huuhteluaineessa myös päädyn aina lopulta siihen siniseen Comfortiin tai Softlaniin, vaikka Softlanin applea käytinkin pitkään tässä välissä.

Se kidemäinen sininen huuhteluaine oli muuten ihanaa, lopetettiinkohan sen tekeminen kun ei ole näkynyt varmaan kahteen vuoteen. Tietääkö joku?

"vvieras"
Serto color käytössä, ei fosfaattia tai zeoliittia eikä haise mun nenään millekään, vaikka ei vissiin ihan hajusteeton ole.
Huuhteluaineena yleensä joku rainbown, koska eivät oo niin voimakastuoksuisia.
Jos meillä on joskus Softlania tai muuta, niin sitä laitetaan sit ihan minitilkka vaan ja sekin on melkein liikaa.

"sasasa"
Sertoa olen käyttänyt pitkään, koska on zeoliititon ja fosfaatiton. Se ei kuitenkaan pese pyykkiä niin puhtaaksi kuin haluaisin.
Nyt löysin vihdoinkin kaupan, joka myy Bio Luvil professionalia, joka myös on zeoliititon ja tehoaa parhaiten (ainakin meillä) erilaisiin likoihin.
Valkopyykille käytän hajusteettomia Lv:tä, erisania tms.
Huuhteluainetta en käytä ollenkaan, muuta kuin hajusteetonta ihan pienen vauvan vaatteille.

Yhteistyössä