Mitä pitäsii ajatella tästä miehen käytöksestä?

• Viestiketjun aloittaja huoh..
  • Ensimmäinen viesti
huoh..
Mies on ollut kohta kuukauden pohjoisessa töissä.
Eilen mies soitti ja kertoi,että lähtee muutamalle työkaverin kanssa ja mukaan ehkä tulee miehen työkaverin hoito ja sen kaveri.
Toivotin miehelle mukavaa iltaa.Mies lupasi kertoa aamulla minkälainen ilta oli takana.

Nyt aamulla mes soitti ja kertoi tulevia työasioitaan.Oli vaisun oloinen ja väsynyt.
Kysyin suoraan aikani keskusteltua tuliko naiset paikalle ja vastaus oli,että kyllä ja sitten mies vaihtoi puheenaihetta taas työjuttuihin eikä tähän nais asiaan palattu ollenkaan.Nyt mies on taas töissä.

Minulla on niin karmea tunne,että jotain on tapahtunut!

En tiedä onko omaa luulotautia vai mitä.

hoohoi
no joo oisin kyllä jo illalla sanonut että en tykkää että lähtee jonkuu kaverin ja sen hoidon ja sen kaverinkanssa ryyppää. ja ei mun mies ois kyl lähtenykkää. oikeesti etkö sä osaa kysyy suoraa??

Kyllä nainen yleensä vaistoaa jos jotain on vialla, vaikka sitä ei välttämättä halua myöntää..en sano että ,mies olisi välttämättä "sipassut" sitä kaveria mutta voi olla että potee huonoa omatuntoa jostain kovasta flirtistä tms..kannattaa kysyä

Huoh...
Kyllä nainen yleensä vaistoaa jos jotain on vialla, vaikka sitä ei välttämättä halua myöntää..en sano että ,mies olisi välttämättä "sipassut" sitä kaveria mutta voi olla että potee huonoa omatuntoa jostain kovasta flirtistä tms..kannattaa kysyä

Tätähän minä just pelkään...
Minä en tiedä mitä oikein teen jos minun aavistus osuu oikeaan.
Pakko on nyt jotenkin yrittää tsempata siihen asti,että mies pääsee töistä.
Minä olen jo kerran entisessä elämässä kokenut miltä tuntuu tulla petetyksi ja se oli niin raastavaa henkisesti.

Voi helvetti miten paha olo minulla on.

her
No odota nyt enste ukko reissusta kotiin ja oottele, jos ite kertoo mitä kertoo. Tosin jos minun mies on puhelimessa vaisunoloinen, kysyn, että "painaaks sua jokin, vai miks olet vaisu? Väsyttääks sua?"

Kysymällä yleensä asiat selviää, omassa päässä asioita on turha paisutella isommiksi kuin ne ovatkaan.

"anu"
Onko mies aiemmin ollut kaljoittelemassa nais/miesporukassa eikä silloin ole epäilykset heränneet vai oliko tämä ensimmäinen tällainen illanvietto ja siitä tuli epäilys?
Niin, se on kyllä yleensä niin että vaisto on oikeassa näissä asioissa mutta ei se aina tarkoita sitä pahinta vaihtoehtoa vaan kyse voi olla jostain flirtistä ym. josta mies potee huonoa omatuntoa.
Kysy suoraan vaan, jos miehellä on huono omatunto niin vastaustyylistä saat jo selville jos jotain epäiltävää edes on.

"hmm"
No ainakaan miehellä ei ole ollut tarkoituksena pettää kun on avoimesti kertonut menevänsä tuossa seurassa ulos, muuten olisi jättänyt vain kertomatta kenen kaikkien kanssa on lähdössä. Mutta mistäs sitä tietää miten on käynyt? Ainoastaan suora kysymys voi tuoda selvyyden ja sittenkin joudut ehkä miettimään luotatko mieheesi vai et.

huoh...
[QUOTE="hmm";23971000]No ainakaan miehellä ei ole ollut tarkoituksena pettää kun on avoimesti kertonut menevänsä tuossa seurassa ulos, muuten olisi jättänyt vain kertomatta kenen kaikkien kanssa on lähdössä. Mutta mistäs sitä tietää miten on käynyt? Ainoastaan suora kysymys voi tuoda selvyyden ja sittenkin joudut ehkä miettimään luotatko mieheesi vai et.[/QUOTE]

Aikaisemmin kotona ollessa jos on käynyt poikien kanssa ulkona.On mies kertonut seuraavana päivänä vapaaehtoisesti illan kulusta nyt ei kertonut.
Harvapuheisuus ihmetyttää.
Ei se kotona ole tuollainen oli sitten miten paljon tahansa juonut!!!!!

Mä palaan,kun tiedän enemmän

Huoh...
Kysyin suoraan mieheltä ja vastauksena sain etkö luota minuun? Sinä et luota minuun,kun tuollaisia pitää kysyä! EN SAANUT VASTAUSTA.......................LÖIN LUURIN KIINNI ON KUULEMMA TYÖKAVERIN KANSSA JOKU JUTTU.

Mun mies on ollut ennen reissuhommissa ja pari kertaa tuli sellainen fiilis että nyt ei äijä kerro kaikkea. Enkä mä mitään selvyyttä koskaan kysymällä saanut... moniko mies haluais tunnustaa että joo-o, tuli vähän örvellettyä ja taisin mä jotain siinä samassa pannakin...?? ei ainakaan mun mies.

Mä vaan jossain vaiheessa päätin sitten olla kysymättä ja miettimättä, koska pää siinä hajoais. Ja jos on jossain tollai reissuhommissa niin ei sitä välttämättä tartte mitään iltaa lähtee viettää jos haluaa pettää. Riittää että kertoo että tehdään pitkä päivä vaikka ois tekemässä mitä tahansa muuta.

Älä liikaa mieti mitä illalla se on tehnyt. On esim vetänyt kunnon kännit ja on kauhea morkkis päällä... eikä halua sitä myöntää esim että tänään nukkui pommiin. näitä syitä on. Nyt mietit aivan muuta kuin pahinta vaihtoehtoa.

Yhteistyössä