Mitä pienen keittiön remontointi edullisesti maksaa noin suurinpiirtein? Mitä firmaa suosittelette?

  • Viestiketjun aloittaja Huppeli
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja aivan:
Minun vanhemmat laittoivat Puustellin keittiön ja hinta oli törkeä. Kannattaa tosiaan kysellä jostakin keittiökalustetukusta.
Puustellista on meidänkin ystävällä kokemus ja tuli hieno keittiö ja todella karmiva hinta. Meille kyllä kelpaa edukkaampikin...
 
vieras
jokainen ystäväni joka on ostanut Ikean keittiön on kehunut. On helppo itsekin asentaa ja valinnan varaa löytyy. Suunnittelun voi aloittaa vaikka netistä ladattavalla ohjelmalla.
 
Työäiti
Varmaan riippuu myös siitä mitä haluaa tehdä itse (asentaa, kasata kaappeja, toimia muulina, yms) ja millaisia kaappeja haluaa (puisia, laatikostoja, erikoismittaisia)...

Mitä halvemmalla haluat keittiösi, kannattaa ottaa massatavaraa ja tehdä itse. Sittenhän noi Ikeat ja Kalustetukut ovat edullisempia. Mä olen aavistuksen skeptinen, kestävätkö ne kaikki esim 15 vuotta kulutusta.

Kannattaa aina kilpailuttaa, verrata laatu ja valita niistä halvin. Puustellia ja Topia pidetään kalliina, mutta se kokonaisuus ja yksityiskohdat tosiaan maksaa. Vertailu kannattaa aina, kyllä puustellistakin voi saada kilpailukykyisen tarjouksen.
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja Fulaalia:
en tiedä mikä hyvä on mutta kiertäkää nettokeittiö kaukaa jos haluatte alle vuodessa selvitä remontista... :kieh:
Kuin? Me ollaan just haettu tarjous nettokeittiöstä ja keittiöjätistä, nyt vaan arvotaan kummasta otetaan..
 
ikea
Katsopa Ikeasta, siellä on netissä keittiönsuunnitteluohjelmakin. Saat hinnat siitä suoraan. Me tehtiin Ikean keittiö, olihan se aika hommaa kerätä niitä kaikkia osia ja kaappeja jne. sieltä varastosta, nuorempi lapsi kun vielä keikkui tavarakasan päällä turvakaukalossa, kun mummi ja pappa ei suostuneet ottamaan kuin vanhemman lapsen hoitoon. Meillä oli 3 isoa kärryä, joita tuuppailtu junana menemään.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja ikea:
Katsopa Ikeasta, siellä on netissä keittiönsuunnitteluohjelmakin. Saat hinnat siitä suoraan. Me tehtiin Ikean keittiö, olihan se aika hommaa kerätä niitä kaikkia osia ja kaappeja jne. sieltä varastosta, nuorempi lapsi kun vielä keikkui tavarakasan päällä turvakaukalossa, kun mummi ja pappa ei suostuneet ottamaan kuin vanhemman lapsen hoitoon. Meillä oli 3 isoa kärryä, joita tuuppailtu junana menemään.
Kiitti vinkistä! Asensitteko itse? Mitähän se asennus maksaa jollain ammatti-ihmisellä vai selviytyykö siitä tavallinen kuolevainen?
 
dera
Meidän tutut selvisivät halvalla, kun jättivät vanhojen kaappien rungot ja teettivät niihin vain uudet ovet. Mutta tietysti jos kaikki kaapistot haluaa muuttaa, niin silloin vanhoja runkoja ei voi oikein hyödyntää. Hintaanhan tietysti vaikuttaa se kuinka suureen remonttiin on tarve.
 
vieras
Muistakaa sit että vaikka keittiökalusteet ja koneet on suurin erä, yleensä rahaa kuluu myös maaliin, laattoihin (välitila) mahd lisäpistorasiat eli sähkäri, ja jos vaihdetaan altaan tai hellan paikka niin vesi-ilmaputket muuttuu. Vaikka ne on yksittäin pineiä kuluja niin yhteissumma voi olla tuhansia.
 

Yhteistyössä