Rahaa tai lahjakortti - niitähän kaikki toivovat! (lahja katoaa muiden sekaan :/)
Jos kaikkea perustarviketta (liinavaatteet/kattilat/astiat) on yllin kyllin, niin lahjassa kannattaa panostaa laatuun ja nimekkäisiin merkkeihin: marimekko, aarikka, iittala, jne.
Myös jokin tavallisuudesta poikkeava juttu voi tehdä lahjastanne yksilöllisen: käsinpainetut tyynyliinat, jossa hääparin nimikirjaimet. Kynttilä, jossa hääpäivä ja nimikirjaimet.
Kysykää jos heillä on jotain erityistoiveita, näin lahjanne on varmasti mieleinen. =)
Itse teettäisin jonkun ihanan muiston kuten kellon tai taulun joka sopii heidän tyyliinsä ja kotiinsa. Jokin pieni muisto, mutta lisäksi laittaisin rahaa, koska sitä menee häiden järjestelyissä valtavasti.
Suosittelen kans kylpyläviikonloppua, jos pari ei ole kauaa asunut yksin, on vuodevaatteet, pyyhkeet, kylpytakit yms. aina kivoja. Itse sain veljeltäni wok-pannun ja tykkäsin kovaa. :heart:
Saimme itse lahjaksi merkatun HÄÄPARITAULUN, jossa pari oli kirkonportailla, huntuineen ja silinterihattuineen, myös hääparin nimet ja hääpäivä kauniisti kirjailtuina! Oli mieleenpainuvin (ja kehystettynä seinällä) kaunis ja ikuinen muisto!!
Seuraavana kesänä käytimme ideaa hyväksi ja veimme vastaavan (saman ihmisen tekemän) nuorelleparille, sai ansaittua ihailua osakseen kaiken astiapaljouden seassa! (yhtään väheksymättä astioita, joita aina tarvitaan!)
Eikä mielestäni turhan kallis lahja; itse "taulu" 20e+ kehystys merkkauksen väriin sopivilla kehyksillä toiset 20e.
Suosittelen lämpimästi!!
:flower: Esim. saunasetti, johon esim. kiulu (tmv), kauha, löylytyoksua, saunahunajaa, laudeliinat, saippuaa ym. Tai vaikka, vati, johon keräät jalkojen hoitotuotteita: voidetta, jalkasuolaa, tossut... Mukavia häitä!