Entä syyt, joiden vuoksi kumppanisi mitä luultavimmin jättäisi sinut?
Minulla (jo aiemmin mainitsemani) jatkuva väkivalta tai pettäminen, tai se, että tekisi pahaa lapselle. Mies ei aivan hevillä minua jättäisi, eli en oikein tiedä mitä "pitäisi" tehdä, että eron ottaisi.
Tuo mies on semmoset temput miulta jo kestänyt että huh! Jos nyt vielä pettäsin niin sitten se saattais lähteä. Miulla olis aika samat syyt, jatkuva hakkaaminen tai pettäminen tai lapseen kiinni käyminen, niitä ei jaksais katella.
Väkivalta lapsia kohtaan, se olis semmonen juttu mitä EN IKINÄ antais anteeks, en myöskä jos hakkais mua, mut lapsiin jos koskis niin ei hyvä heiluis..
-alkoholismi
-rakkaudettomuus
-julkisesti vaikkapa naiseksi alkaminen ( tästä en 100-varma)
-se että joutuisin pelkäämään että mies tekee pahaa mulle, itselleen tai muulle läheiselle
-sukurutsaus
Mies taas ei varmaan jättäisi mua noin kevyeen *luulee*
-sukupuolen vaihto
-lapseen kohdistuva väkivalta
-pedofiilistely
-minun jatkuva hakkaaminen
-alkoholismi...eikä suostuisi hakemaan apua
-suuret muutokset luonteenpiirteissä
-toiseen naiseen rakastuminen
-jatkuva pettäminen
-sukulaisiin sekaantuminen
-jos olisi homo
-lopettaisi työnteon ja alkaisi elämään sossupummina
Alkoholismi,pettäminen(jo kerta riittäs),väkivaltaisuus(yksi lyönti riittäs),sairaalloinen mustasukkaisuus(siis miehellä)...muitakin varmaan ois,mut nuo nyt tuli pikasesti mieleen...
Loppujen lopuksi mä jätin niinkin mitättömän pikkuasian -kuin että en vaan kertakaikkiaan osaa enää olla yhdessä- vuoksi. Ei me sovita yhteen sitten millään. :/
lapseen kohdistuvaa väkivaltaa en antas kans koskaan anteeks...enkä itekkää olis mikää nyrkkeily säkki ja alkohoisoituminen olis yks mistä ottasin ja lähtisin.