Mitä ovat bula-hatut? :D

• Viestiketjun aloittaja Voi
  • Ensimmäinen viesti
muistelija
Muistanko ihan väärin,vai oliko ne niitä kankaisia ikään kuin lippalakkeja ilman lippaa? Kauheeta,kun ei muista,vaikka nimi on tuttu ja tunnistan,että itselläkin on sellainen ollut!

hmmm
Siis Bulahan oli niiden hattujen merkki!!! Mulla ei sellasta ollut, muutamilla kavereilla 90-luvulla kyllä. Talvimallista en tiiä, saattaa tuo semmonen ollakin tuo linkitetty. Ne mitä mä muistan, oli pyöreitä ja kirjavasta kankaasta valmistettuja. Tosiaankin kuten toi talvilakki, mutta ilman lippaa ja todellakin ilman mitään leuanalusnyörejä. Joku kiristysnaru siinä saattoi olla ympäri...

sama
Alkuperäinen kirjoittaja muistelija:
Muistanko ihan väärin,vai oliko ne niitä kankaisia ikään kuin lippalakkeja ilman lippaa? Kauheeta,kun ei muista,vaikka nimi on tuttu ja tunnistan,että itselläkin on sellainen ollut!
Ai nuita talvihattujako ne bula-hatut olikin...Alkaa vähän muisti pätkiin näköjään =)

muistelija
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Siis Bulahan oli niiden hattujen merkki!!! Mulla ei sellasta ollut, muutamilla kavereilla 90-luvulla kyllä. Talvimallista en tiiä, saattaa tuo semmonen ollakin tuo linkitetty. Ne mitä mä muistan, oli pyöreitä ja kirjavasta kankaasta valmistettuja. Tosiaankin kuten toi talvilakki, mutta ilman lippaa ja todellakin ilman mitään leuanalusnyörejä. Joku kiristysnaru siinä saattoi olla ympäri...

No just tämmöisiksi näkin niitä muistelin!

Voi
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Hei kyl mä muistan noikin... Ai kamala, mutta mulla ei tainnut onneksi sellaista olla. :D Eikös ne ollut sellaista paksua, vähän kuin verhokangasta ja ne olivat sellaisia hieman pillerihattua isompia (menivät syvemmälle päähän)? Vai oliks noi nyt niitä bula-hattuja, ei pysty muistaan...

ss
Mä ompelin itselleni sellaisen bula-baskerin ja pienemmille siskoille ja veljille bula-hatut... Ne oli silloin hienoja, mut en sentään enää taitais niitä päähäni laittaa :D

tässä
Pakko oli käydä oikein etsimään, kun alkoi vaivata ;) Tää on uudempaa tuotantoa kuin mitä mä muistan, mutta lähinnä sellaista kuin hain...

http://www.bulabula.com/story/story_id=5

Yhteistyössä