Voi jestas joo, olihan mullakin tollanen!Alkuperäinen kirjoittaja v:sellanen hattu ainakin talvihattu.. https://ssl.shopinabox.at/objectstore/shopimages/20051030171540.jpg
Ai nuita talvihattujako ne bula-hatut olikin...Alkaa vähän muisti pätkiin näköjään =)Alkuperäinen kirjoittaja muistelija:Muistanko ihan väärin,vai oliko ne niitä kankaisia ikään kuin lippalakkeja ilman lippaa? Kauheeta,kun ei muista,vaikka nimi on tuttu ja tunnistan,että itselläkin on sellainen ollut!
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Siis Bulahan oli niiden hattujen merkki!!! Mulla ei sellasta ollut, muutamilla kavereilla 90-luvulla kyllä. Talvimallista en tiiä, saattaa tuo semmonen ollakin tuo linkitetty. Ne mitä mä muistan, oli pyöreitä ja kirjavasta kankaasta valmistettuja. Tosiaankin kuten toi talvilakki, mutta ilman lippaa ja todellakin ilman mitään leuanalusnyörejä. Joku kiristysnaru siinä saattoi olla ympäri...
Hei kyl mä muistan noikin... Ai kamala, mutta mulla ei tainnut onneksi sellaista olla.Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Siis Bulahan oli niiden hattujen merkki!!! Mulla ei sellasta ollut, muutamilla kavereilla 90-luvulla kyllä. Talvimallista en tiiä, saattaa tuo semmonen ollakin tuo linkitetty. Ne mitä mä muistan, oli pyöreitä ja kirjavasta kankaasta valmistettuja. Tosiaankin kuten toi talvilakki, mutta ilman lippaa ja todellakin ilman mitään leuanalusnyörejä. Joku kiristysnaru siinä saattoi olla ympäri...