Mitä ostatte alle vuoden ikäisellille joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
tonttu
Mä en osta mitään 5kk vauvalle. Sillä on jo niin paljon kaikkea, eikä meillä ole tilaakaan. Mummot kyllä ostavat paljon kaikkea ei tarpeellistakin.
Ensi vuonna sitten kun tajuaa jo joulusta jotain.

lahjakortti lastentarvikeliikkeeseen ? jos siis ostaa vieraalle muksulle - voivat sit vanhemmat hankkii mitä parhaaks näkevät.
omalleen, jos jo kaikkee on, ni ei olekaan mitään järkeä ostaa.

Samaa miettiny =) Meillä tyttö on 9 kk ja kaikki mitä vois edes ajatella on isoveikka saanu viime jouluna kun oli saman ikäinen :D Eli kai mä jotain vaatteita vaan kun ei viitti ihan vaan lahjan vuoksi ostella toisia taaperokärryjä tms :D

aatetlin ostaa meiän syntyvälle vauvalle sen muumi talvimukin (en muuta, kuhan tämä nyt vain syntys).
esikolle, joka oli jouluna 10kk ostettiin mm. taaperokärryt + soiva auto. Kummeilta toivoin lasten aterinsettiä (haarukka+ lusikka).. esikoinen olis ollu tyytyväinen jo kasaan lahjanarua

shihtzu
Viime vuonna en ostanut mitään joululahjaa pojalle, oli silloin 4kk. Muilta kyllä lahjoja tuli, joten en kokenut tarpeelliseksi itse ostaa, kun ei lapsi vielä niistä lahjoista mitään ymmärtänyt. Tänä vuonna on pari lahjaa itsekin pojalle ostettu.

vieras
Musta oli hauska, kun tytön 10kk kummi oli ostanut hänelle Kunnaksen Koiramäen. Me luetaan vauvalle jo nyt, vaikkei siitä juurikaan ymmärrä, mutta kiinnostuneena katselee kirjaa ja istuu sylissä sen ajan kun luetaan. Ja tästä kirjasta on varmasti iloa pitkään.

Yhteistyössä