Mitä ostat Ebaysta??

  • Viestiketjun aloittaja eBay
  • Ensimmäinen viesti
j,
Meikkejä, vaatteita, koruja, sisustuskrääsää, koirille pantoja, hihnoja ja valjaita. Myös mausteita, vaniljatankoja, kahvia ja teetä tulee tilattua ebaysta eli toisin sanoen: tilaan liikaa ebayn kautta tavaraa.
 
ap
Heh, ite vasta eksyin sinne. Nyt en ole vielä mitään tilannut, kun ei ajatus kulje mitä sieltä voisikaan tilailla/huutaa :)

Käytättekö hyödyksi "ilmainen toimitus" vai onko väliä vaikka on pk.t? Mitä kautta maksatte?
 
j,
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Heh, ite vasta eksyin sinne. Nyt en ole vielä mitään tilannut, kun ei ajatus kulje mitä sieltä voisikaan tilailla/huutaa :)

Käytättekö hyödyksi "ilmainen toimitus" vai onko väliä vaikka on pk.t? Mitä kautta maksatte?
Yritän käyttää hyödykseni tuota ilmaista toimitusta. Joskus tulee tosin halvemmaksi ottaa postikuluilla. Maksan aina paypalin kautta, koska maksun voi riitauttaa, jos tuotetta ei ala kuulua.
 
ap
Kiitos j,. Tein myös tilin Paypaliin ja edelleen odotan rahojeni sinne menevän. Todella paljon kaikenlaista valikoimaa tuolla eBayssa.

Onko mitään vinkkejä mitkä ovat todella edullisia verrattuna tämän maan hintoihin? :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos j,. Tein myös tilin Paypaliin ja edelleen odotan rahojeni sinne menevän. Todella paljon kaikenlaista valikoimaa tuolla eBayssa.

Onko mitään vinkkejä mitkä ovat todella edullisia verrattuna tämän maan hintoihin? :)
joo tän mäkin haluun tietää
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos j,. Tein myös tilin Paypaliin ja edelleen odotan rahojeni sinne menevän. Todella paljon kaikenlaista valikoimaa tuolla eBayssa.

Onko mitään vinkkejä mitkä ovat todella edullisia verrattuna tämän maan hintoihin? :)
joo tän mäkin haluun tietää

häämekot ainakin. ystäväni juuri osti ebaystä hääpuvun itselleen ja sen hinta olisi Suomessa vähintään kaksinkertainen.
 
vieras
Itselle vaatteita, lapsille vaatteita ja vaatepaketteja, kenkiä, koruja, aurinkolaseja, sisustusesineitä, kosmetiikkaa, kasvojenhoitotuotteita, leluja, kelloja. Aina jos tarvitsen jotain niin katson ensin löydänkö sitä ebaysta, oon kyllästynyt suomen hintoihin..

Miksi muuten siirsit paypaliin rahaa vai ymmärsinkö oikein? Itse en sinne ole koskaan rahaa laittanut vaan kun maksan niin paypal veloittaa summan suoraan mun omalta pankkitililtä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itselle vaatteita, lapsille vaatteita ja vaatepaketteja, kenkiä, koruja, aurinkolaseja, sisustusesineitä, kosmetiikkaa, kasvojenhoitotuotteita, leluja, kelloja. Aina jos tarvitsen jotain niin katson ensin löydänkö sitä ebaysta, oon kyllästynyt suomen hintoihin..

Miksi muuten siirsit paypaliin rahaa vai ymmärsinkö oikein? Itse en sinne ole koskaan rahaa laittanut vaan kun maksan niin paypal veloittaa summan suoraan mun omalta pankkitililtä...
mitä leluja esim. oot ostanu laitatko esimerkkejä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itselle vaatteita, lapsille vaatteita ja vaatepaketteja, kenkiä, koruja, aurinkolaseja, sisustusesineitä, kosmetiikkaa, kasvojenhoitotuotteita, leluja, kelloja. Aina jos tarvitsen jotain niin katson ensin löydänkö sitä ebaysta, oon kyllästynyt suomen hintoihin..

Miksi muuten siirsit paypaliin rahaa vai ymmärsinkö oikein? Itse en sinne ole koskaan rahaa laittanut vaan kun maksan niin paypal veloittaa summan suoraan mun omalta pankkitililtä...
mitä leluja esim. oot ostanu laitatko esimerkkejä
Lähinnä käytettyjä lelupaketteja olen ostellut esim. spiderman, my little pony, bratz.. Mut kyllä siellä on tosi paljon myös uutta esim. legoja jne.
 
ap
Heh, luin just aiemmin lukemani ohjeen uudelleen, mutta silloin kun näpyttelin kortin numeroa yms paypaliin niin se ei jostain syystä sitä muistaakseni hyväksynyt ja sen takia käytin "top up" ominaisuutta ja laitoin siis pankkitililtä rahaa paypal tilille. Tästä se ei veloita sitä n. 1,50e
 

Yhteistyössä