Mitä ostaisit joulumyyjäisistä?

Olen varannut pöydän joulumyyjäisistä. Kyselisinkin siis hieman, että mitä olisit valmis ostamaan? Ja paljonko olisit valmis maksamaan? Kaikki tuotteet on siis käsityönä itse tehty.

- joulukortteja (1-1,5 euroa)
- erilaisia kransseja (paju-, havu- ja meriheinäkransseja erilaisin koristein), näissä hinta määräytyy materiaalin ja työn mukaan, mutta n. 8-20 euroa
- joulukoristeita
- leivonnaisia
- villasukkia ja lapasia
- piparkakkutaloja

Toki lisääkin ideoita otetaan vastaan...
 
Luettelit juuri mitä tykkään ostaa myyjäisistä. Viime vuonna löysin lapsille ihanat fleece-pipot :)

Ja tiedän, että käsityö on kallista, mutta kyllä kranssista/piparkakkutalosta ym isommasta se 20? on ehdoton maksimi. Ja silloin tavaran pitää olla TODELLA hyvä ja hieno ja ehdottomasti saatava.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hinnat tuntuvat aika kovilta... kuitenkin myyjäiset kyseessä.
Vähempää en ainakaan joulukorteista viitsi pyytää. Nytkään ei työlle jää hintaa oikeastaan ollenkaan, kunhan saan materiaalit katettua.

Kransseissa mietin sitten kranssikohtaisesti, että mitä pyydän. Näissäkin lähinnä se, että saa materiaalit kustannettua ja jotain pientä työpalkkaa. Kun mennään näin ihan harrastepohjalta...
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
ostavatko ihmiset leivonnaisia (siis yksityisihmisen tekemià) sikaflunssa-aikana....?
Minä en ainakaan ressaa moisesta.
en màkààn. mutta nàin miten paljon suomessa asiasta puhuttiin. siksipà tuli mieleeni (mutta taisin olla vààràssà vastauksista pààtellen).

itse en muuten vaan ostaisi leivonnaisia
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hinnat tuntuvat aika kovilta... kuitenkin myyjäiset kyseessä.
Mun mielestä hinnat ok. Kyse on myyjäisistä, ei kirpputorista! Ei myyjäisissä myydä kirpparihinnoilla... =)

Ja itse voisin ostaa kaikkea noista, leivonnaisia vähiten koska tykkään itse leipoa.
 
d
Kransseja ja koristeita, jos ne sattuu mun makuun olemaan. Sukkiakin ostaisin, jos mummo ei niitä niin kovsti neuloisi. Ehkä voisin jotain leivonnaisiakin ostaa, mutta mieluummin jotain kivoja hilloja tms. säilykkeitä.

Koristeet olis kivoja, jos ne olis tosi perinteisiä. Huopaa, villaa, olkea jne. Himmelinkin voisin ostaa!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Menisikö kaupaksi lapsille pipot, tumput yms pieni...? Niitä on ainakin nopea tehdä eikä materiaaliakaan paljo tarvitse.
Menee ne JOS niistä ei pyydä kovin paljoa. Vaikka ymmärrän et langat maksaa niin nykyään monessa paikassa niistä pyydetään tosi paljon.
Mä ostaisin kummilapselle ihanat ''töppöset'' jos joku oli sellaiset kutonu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja käsityöläinen:
Tungen samaan ketjuu kysymään,anteeksi :)
Että onko ne perinteiset koristeet parempia vai ostaisitko jos jotain uutta löytäisit?
Mä en tykkää niistä perinteisistä tonttuista mitä on joka paikassa myynnissä. Mut tykkään silti sellaisesta ''vanhanaikaisesta''.
Kynttilät muuten menee aina kaupaksi. Ja lyhdyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Menisikö kaupaksi lapsille pipot, tumput yms pieni...? Niitä on ainakin nopea tehdä eikä materiaaliakaan paljo tarvitse.
Menee ne JOS niistä ei pyydä kovin paljoa. Vaikka ymmärrän et langat maksaa niin nykyään monessa paikassa niistä pyydetään tosi paljon.
Mä ostaisin kummilapselle ihanat ''töppöset'' jos joku oli sellaiset kutonu.
Meinasin ihan kagasversioita, fleecee yms.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Menisikö kaupaksi lapsille pipot, tumput yms pieni...? Niitä on ainakin nopea tehdä eikä materiaaliakaan paljo tarvitse.
Menee ne JOS niistä ei pyydä kovin paljoa. Vaikka ymmärrän et langat maksaa niin nykyään monessa paikassa niistä pyydetään tosi paljon.
Mä ostaisin kummilapselle ihanat ''töppöset'' jos joku oli sellaiset kutonu.
Meinasin ihan kagasversioita, fleecee yms.
Niin ajattelitko sellaisia ihan pakkaskäyttöön vai kinttaan sisään?
vai vauvoille?
:)
Meidän poika sai sellaiset tossut jotka oli tehty fleecestä, mut olivat tosi huonon malliset. Et jos teet niin tee kunnollisella varrella et pysyvät jalassa.

Lakkina mä tykkään niistä kyllä.
Sisko tekee aina sellaisia neliskanttisia ja sit tupsuiksi jotain kivaa. Ihania ovat.
 

Yhteistyössä