mitä ostaisin kummitytölle

• Viestiketjun aloittaja minskunmamma
  • Ensimmäinen viesti
minskunmamma
jolla on jo kaikkea? jolle ei kelpaa oikein mikään, paitsi todella kalliit tavarat ja ikääkin jo 15. Itse olen äippärahalla ja muitakin muistettavia lapsia on kymmenen, omia kaksi.. ajattelin kympin arvoista lahjaa,mutta mitä sillä ostan? niin ja välimatkaakin 1000 km. Tarvitsisisin pikaisesti vinkkejä, kiitos.

minskunmamma
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Jos tiedät musiikkimaun niin 10?:lla voi löytää paljonkin hyviä cd-levyjä.
Benettonin logo T-paidan saa alle 10?:lla.
Kiitos vinkistä,tuo T-paita vois olla aika hyvä juttu, on vielä niin merkkitietoinen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minskunmamma:
jolla on jo kaikkea? jolle ei kelpaa oikein mikään, paitsi todella kalliit tavarat ja ikääkin jo 15. Itse olen äippärahalla ja muitakin muistettavia lapsia on kymmenen, omia kaksi.. ajattelin kympin arvoista lahjaa,mutta mitä sillä ostan? niin ja välimatkaakin 1000 km. Tarvitsisisin pikaisesti vinkkejä, kiitos.
Kudo itse sukat tai lapaset, sitä minä ainakin lapin ihmisen rvostan paljon, siis itse tehtyjä villasukkia.

minskunmamma
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joko rippikoulu on käytynä, meillä ei muisteta rippikoulun jälkeen kun isoina merkkipäivinä.
On käyty ja ajattelinkin että,muistaisin vain synttäreinä, mutta meillä oli monta vuotta katkosta tapaamisista (ei minusta johtuvaa) ja vasta viime kesänä tapasin tytön pitkän ajan jälkeen, niinpä ajattelin nyt jouluna muistaa hiukan. Olen saanut jo kivasti vinkkejä, kiitos niistä.

ostaisin varmaan leffaliput tai esim. videovuokraamon etuseteleitä, jos neiti tykkää kotona leffoja katsella. Sehän on kiva lahja, kun voi sitten viettää vaikka sen parhaan kaverin kanssa aikaa leffan parissa. Ja parhaan kaverin seura teinille ainakin kelpaa ;)

Yhteistyössä