Mitä ostaa tuparilahjaksi yli 30v-pariskunnalle??

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eli ostivat oman talon juuri ja en ole käynyt kuin yhden kerran heillä vanhassa paikassa eikä hajuakaan mitä mahtaisivat tarvita eli tuskin mitään kovin "tarpeellista" on järkevää ostaa. Mutta mitä ihmettä voisi viedä? Kyselin naiselta mutta hän tietysti sanoi ettei mitään tarvitse. No tottakai tarvitsee :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:
Kaunis kynttilälyhty ei voi kovin pieleen mennä :)
Niin no se on kyllä totta, ja kaikki kynttilöihin liittyvä on mulle aina ihan pakkomielle, kun kaupoissa nään niin heti sinne suuntaan :D mieskin on jo ihan kypsä mun vouhotuksesta :D

nassu
Nooh jos tunnet entuudestaan niin siitä voi päätellä jotain, jos esim.tykkäävät käydä elokussa voit ostaa sinne liput ja vaikka ison pussin karkkia tai lahjakortin jonnekin, tai sitten jos tykkäävät viinistä tms. osta pari hienoa pulloa mitä vain.
Aina kivempaa jos tuntee entuudestaan niin tietää vähän mistä toiset tykkäävät. Myös perusjutut kivoja (jos esim. ok talo) kuten kottikärryt, pihaharjat, lumikolat jne.

30+
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin no se on kyllä totta, ja kaikki kynttilöihin liittyvä on mulle aina ihan pakkomielle, kun kaupoissa nään niin heti sinne suuntaan :D mieskin on jo ihan kypsä mun vouhotuksesta :D
Kynttilälyhtykin voi mennä pieleen. Oli ostajan mielestä miten kaunis vaan.

Jotain käytännöllistä mielummin. Vaikka erittäin hyvä paistinpannu. Niitä ei ole koskaan liikaa ja ne myös kuluvat.

joku kiva kynnysmatto

http://www.jotex.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35377&productId=212027&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

tai vaikka tällainen poro

http://www.pentik.com/FI/PRODUCTS/Sivut/Product.aspx?Catalog=Fi+Sisustus&ProductID=1MES0478PP1(Pentik+Base+Catalog)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nassu:
Nooh jos tunnet entuudestaan niin siitä voi päätellä jotain, jos esim.tykkäävät käydä elokussa voit ostaa sinne liput ja vaikka ison pussin karkkia tai lahjakortin jonnekin, tai sitten jos tykkäävät viinistä tms. osta pari hienoa pulloa mitä vain.
Aina kivempaa jos tuntee entuudestaan niin tietää vähän mistä toiset tykkäävät. Myös perusjutut kivoja (jos esim. ok talo) kuten kottikärryt, pihaharjat, lumikolat jne.
Kun mä en oikeestaan yhtään tosiaan tiedä mistä tykkäävät ja justiin onko heillä esim. lumikolia tms. ei mitään hajua. Tota viiniä mäkin ensin ajattelin mutten tiedä lainkaan juovatko viiniä vai eivät..

Alkuperäinen kirjoittaja nassu:
Kun mä en oikeestaan yhtään tosiaan tiedä mistä tykkäävät ja justiin onko heillä esim. lumikolia tms. ei mitään hajua. Tota viiniä mäkin ensin ajattelin mutten tiedä lainkaan juovatko viiniä vai eivät..
ostasin ennemin jonku kuoharin

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja 30+:

Jotain käytännöllistä mielummin. Vaikka erittäin hyvä paistinpannu. Niitä ei ole koskaan liikaa ja ne myös kuluvat.
Eikä voi mennä pieleen, kynttilöiden yms. jotka MÄ ostan, on PAKKO olla kauniita kaikkien mielestä :D No vitsi vitsinä, mut kyl mä luulen et tollasen lyhdyn valkkaaminen onnistuis multa josta hekin pitäisivät.

ap

Ja eikös noi paistinpannutkin, hyvät sellaiset, ole ihan sikakalliita? En mä mitään huippukallista pysty ostamaan..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
joatin saunajuttua, kuten kiukaan päälle makkarapannu.. sellaista jota ei välttämättä tulisi itse ostettua mutta voisi olla ihan kiva.. tai sitten lahjakortti ravintolaan :D
Tää ois kanssa kiva, kun vaan tietäis syökö ne makkaraa ja mitenkä ne sitä syö :) Ei paha tuo lahjakortti ajatuskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
helvetin paljon vessapaperia. B)
Tää oli kyl ihan paras ehdotus :D :D Mitähän ne sanois kun tulisin kauheen wc-paperi-säästöpakkauksen kanssa heiän partyihin :D
älä nyt yhtä säästöpakkausta ota, ota kolme tai enemmän.. mut se on käytännöllinen, tarpeellinen ja taatusti yhteiseen kotiin molempien käyttöön. :D

30+
Lahjakortti ravintolaan vs. paistinpannu. Mielestäni paistinpannun saa halvemmalla. Tai sitten lahjakortti kodin1:seen tai muuhun "kodin kauppaan".

Minä ottaisin mielummin vessapaperia kuin väärällä maulla ostetun kynttilälyhdyn.

Lahjakortti ravintolaan vs. paistinpannu. Mielestäni paistinpannun saa halvemmalla. Tai sitten lahjakortti kodin1:seen tai muuhun "kodin kauppaan".

Minä ottaisin mielummin vessapaperia kuin väärällä maulla ostetun kynttilälyhdyn.
mun mielestä muutenkin on kiva viedä ennemmin käyttötavaraa (ehkä veskipapru on hiukan kärjistetty) ku sisustustavaraa väärään makuun, punkkua valkkarin ystävälle tai sit sellasta lahjaa joka on selkeesti toista enemmän toiselle. esim mies ei välttämättä toivo maljakkoja ja servettejä, vaikka ne käyttötavaraa onkin...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
entä joku ajanvieetopeli?
party alias?
parisuhdepeli? yms?

mutta noita saunajuttuja on paljon.

esim sellaine että juomat pysyy kylmänä saunassa. tuoksutonttuja yms..
Tosiaan kun ei yhtään tiedä mitä heillä jo on, niin en uskalla mitään peliäkään ostaa mutta noi saunajutut ois kyllä ihan kivoja, eikä varmaan haittaa vaikka niitä olisi hiukan useampiakin :)

Yhteistyössä