mitä ootte tehnyt tänään töiden jälkeen?

mä hain lapset ja kävin postissa. laitoin ruoan, pesin koneellisen pyykkiä ja vein entisiä kaappiin. pelasin lasten kanssa. laitoin iltapalan ja valmistelin huomisen ruoan, pisut ja pesut lapsille ja sänkyyn. pari satua lapsille. laitoin huomisen vaatteet valmiiksi ja merkkasin lasten vaatteet.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä hain lapset ja kävin postissa. laitoin ruoan, pesin koneellisen pyykkiä ja vein entisiä kaappiin. pelasin lasten kanssa. laitoin iltapalan ja valmistelin huomisen ruoan, pisut ja pesut lapsille ja sänkyyn. pari satua lapsille. laitoin huomisen vaatteet valmiiksi ja merkkasin lasten vaatteet.
Monelta oot päässyt töistä? Kuulostaa aika touhukkaalta.

Itse olen pessyt koneellisen pyykkiä, ottanut nokoset, istunut tietokoneella. Kohta laitan ruoan ja sitten katson telkkaria.

Tulin kotiin rötkotin hetken sohvalla telkun edessä,hain lapset,oltiin ulkona,tyhjensin ja täytin tiskarin,tein ruokaa,käytiin saunassa ja pyykit odotteleen vielä viikkaajaansa.Ei mikään mahdoton urakka,aikaakin on ollut noin klo 14 asti. :D

Kävin kaupassa, tein ruuan, hain tytön hoidosta, syötiin, pari koneellista pyykkiä tuli pestyä, rakentelin tytön kans legoilla ja äsken tehtiin tytön iltatoimet (iltapala+pesut) ja sitten peittelin hänet sänkyyn.
Tytön huomiset päiväkotivaatteet on myös katsottu valmiiksi

Neljältä pääsin töistä ja oltiin sitten puoli viiden jälkeen lapsen kanssa kotona.

Siitä asti on ollutkin menoa. Ensin syötiin ja sitten heitettiin pälloa ja rakennettiin legoista juttuja, piirrettiin ja touhuttiin.
Sitten iltapalan laitto ja iltatoimet.
10min. sitten lapsi nukahti ja olen siitä asti istua napottanut tässä koneen edessä. Takki ihan tyhjä, nyt sitten selailen nettiä ja menen nukkumaan kun mies tulee iltavuorosta.

Pääsin töistä klo. 13.45. Saunoin pikaisesti ja lähdin töistä klo. 14.15. Olin kotona klo. 15.20 (naureskelin 10min aikaisemmin vahingoniloisesti erään kaistapää kuskin ylinopeussakoille). Lähdin pikaisesti kirpputorille josta ajoin ruokakauppaan n. klo. 16.45. Kotona klo. 17.15. Söin viinirypäleitä ja leipää, olen löhönnyt sohvalla. Menen nukkumaan klo 20.30.

Olen onnistunut vilkuilemaan kelloa tänään vartin välein.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Monelta oot päässyt töistä? Kuulostaa aika touhukkaalta.

Itse olen pessyt koneellisen pyykkiä, ottanut nokoset, istunut tietokoneella. Kohta laitan ruoan ja sitten katson telkkaria.
puol kolmeen on mulla työaika. kolmelta oltiin sitten kotona.

sipsi
töistä pääsin klo 16. Pikaiseen kotiin tallin kautta, tyttärelle tallille varustekaapin avain, kun oli unohtunut mun autoon... Kotio kahville, sitten klo 17 tallille tytön tuntia katsomaan. Sitten klo 19 maissa kotiin, tässä oon netissä roikkunut ja vastaillut muutamaan työpostiin vielä illan ratoksi :)

kilppari123
tänään ollu aika löysä päivä. hain lapset 15.30 ja sauna laitettiin päälle, suihkuteltiin (mies meni saunaan, me vaan nautittiin lämpimästä kylppäristä), sit ruokaa laitoin, tiskikoneen tyhjennys ja täyttö, siivosin vaatehuonetta ja eteistä, tyhjensin viikonloppureissun kassit, askartelin, join kahvit, pelasin lasten kans, katsottiin telkkuu, ja nyt olen hetken istunut tässä koneella. lasten iltatouhut odottaa ja sen jälkeen alkaa parisuhde aika =)

Lähdin töistä 10 yli kaksi. Kävin kaupassa, tein ruoan, autoin tyttöä läksyissä, luin pari lehteä samalla kun leikin pojan kanssa, pakkasin tytön kanssa repun, surffasi netissä, iltapalat ja pesut tehty, muksut sängyssä ja mä tässä.

Koska kuopus oli kipeä ei tarvinnut hakea lapsia hoidosta.

Yhteistyössä