Mitä ootte ostanu miehellenne lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja Ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti
miuku
Ostin vähän aikaa sitten muuten vaan partakoneen ja alle kk sitten sai synttärilahjaksi 100 e lahjakortin Stokkalle jolla osti vaatteita. Nyt sovittiin että vaan 60 e arvosta saadaan ostaa toisillemme. Ostin Issey Miyake Intense (muistaakseni?) sarjaan tuoksun, dödön ja suihkugeelin. Käytin tuohon 10 e alekupongin Stokkalla ja suihkugeeli tuli kaupan päälle joten budjetissa pysyttiin! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja witchi:
-Hugo bossin hajuvettä
-Juha vuorisen kirjoja muutaman
-Jaajon ja vuorisen parhaat cd (joo tiedän ettei iske joka ukolle mut meillä varmasti täys napakymppi)
-jonkun kivan paidan
Hei minkälaiset toimitusehdot tuolla diktaattorin nettikaupalla on? Tuleeko postiennakolla vai pitääkö olla luottokortti? Kävin siellä sivuilla, mut mun yhteys on niin hidas tällä hetkellä että ei jaksa odottaa latautumista (tai sit mulla puuttuu taas joku javajuttu)

Kiitti jos viitiit valaista :) :flower:
 
mä haluaisin löytää miehelle jonkun korun, tällä hetkellä ehdolla ois kalevakorun ratsumies-rannekoru. http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/rannekorut/6760/3

en vain tiedä onko ihan oman tyylinen, mutta miehille on vaikeaa löytää hyvännäköstä korua! ehdotuksia jos tiedätte !
 
diktaattorin maksut
Alkuperäinen kirjoittaja Niini:
Alkuperäinen kirjoittaja witchi:
-Hugo bossin hajuvettä
-Juha vuorisen kirjoja muutaman
-Jaajon ja vuorisen parhaat cd (joo tiedän ettei iske joka ukolle mut meillä varmasti täys napakymppi)
-jonkun kivan paidan
Hei minkälaiset toimitusehdot tuolla diktaattorin nettikaupalla on? Tuleeko postiennakolla vai pitääkö olla luottokortti? Kävin siellä sivuilla, mut mun yhteys on niin hidas tällä hetkellä että ei jaksa odottaa latautumista (tai sit mulla puuttuu taas joku javajuttu)

Kiitti jos viitiit valaista :) :flower:
Sieltä tuli sähköpostiin tilausvahvistus (voi tulostaa myös tilauksen tekemisen jälkeen) eli postittavat kirjan/kirjat viikon sisällä maksun saapumisesta. Nyt pitäis vielä ehtiä jouluksi. Tilasin aamulla ja maksoin n tunnin päästä, nyt vaan odotellaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja diktaattorin maksut:
Alkuperäinen kirjoittaja Niini:
Alkuperäinen kirjoittaja witchi:
-Hugo bossin hajuvettä
-Juha vuorisen kirjoja muutaman
-Jaajon ja vuorisen parhaat cd (joo tiedän ettei iske joka ukolle mut meillä varmasti täys napakymppi)
-jonkun kivan paidan
Hei minkälaiset toimitusehdot tuolla diktaattorin nettikaupalla on? Tuleeko postiennakolla vai pitääkö olla luottokortti? Kävin siellä sivuilla, mut mun yhteys on niin hidas tällä hetkellä että ei jaksa odottaa latautumista (tai sit mulla puuttuu taas joku javajuttu)

Kiitti jos viitiit valaista :) :flower:
Sieltä tuli sähköpostiin tilausvahvistus (voi tulostaa myös tilauksen tekemisen jälkeen) eli postittavat kirjan/kirjat viikon sisällä maksun saapumisesta. Nyt pitäis vielä ehtiä jouluksi. Tilasin aamulla ja maksoin n tunnin päästä, nyt vaan odotellaan :whistle:
joo mä en oo sieltä tilannu olen ostanu ihan kirjakaupasta niitä kirjoja ja ei pokkarien hinnoilla ainakaan ollu isoja eroja mun mielestä
 
Alkuperäinen kirjoittaja witchi:
Alkuperäinen kirjoittaja diktaattorin maksut:
Alkuperäinen kirjoittaja Niini:
Alkuperäinen kirjoittaja witchi:
-Hugo bossin hajuvettä
-Juha vuorisen kirjoja muutaman
-Jaajon ja vuorisen parhaat cd (joo tiedän ettei iske joka ukolle mut meillä varmasti täys napakymppi)
-jonkun kivan paidan
Hei minkälaiset toimitusehdot tuolla diktaattorin nettikaupalla on? Tuleeko postiennakolla vai pitääkö olla luottokortti? Kävin siellä sivuilla, mut mun yhteys on niin hidas tällä hetkellä että ei jaksa odottaa latautumista (tai sit mulla puuttuu taas joku javajuttu)

Kiitti jos viitiit valaista :) :flower:
Sieltä tuli sähköpostiin tilausvahvistus (voi tulostaa myös tilauksen tekemisen jälkeen) eli postittavat kirjan/kirjat viikon sisällä maksun saapumisesta. Nyt pitäis vielä ehtiä jouluksi. Tilasin aamulla ja maksoin n tunnin päästä, nyt vaan odotellaan :whistle:
joo mä en oo sieltä tilannu olen ostanu ihan kirjakaupasta niitä kirjoja ja ei pokkarien hinnoilla ainakaan ollu isoja eroja mun mielestä
Ai hups en huomannutkaan että tänne jo ehittiin vastata kun tein uuden aloituksen :ashamed: kiitos kun vastasitte :) .
 

Yhteistyössä