Mitä on ilkeintä

Tuli vaan mieleen kun mieheni kanssa ollaan riidellty koko päivä tänään eri asiaoita, millä ei oikeestaan ole mitään väliä. Me ei kovin useasti riidellä, niin sen takia nousi tämä kysymys esiin...Mitä on ilkeintä/ loukkaavinta/ typerintä mitä miehenne on sanonut sinulle kun olette riidelleet? :headwall:

alannah
Mä oon aika huono riiteleen mieheni kans. Mieheni yleensä menee toiseen huoneeseen jottei riita menisi kovin isoksi tai vastaavaa.
Ilkeintä/loukkaavaa mieheni oli sanonu mulle tän raskauden aivan alussa, et "sähän sen kolmannen halusit enkä mä"!! Hän suuttui sen takia kun en lähtenyt hänen mukaan vanhempien luo ja samalla tuli hänellä sanottua tuo. Olin vielä niin kauheen pahoin voiva etten ois voinu kovin kauaa istua autossa jotain kolmee tuntia. Mutta nyt mieheni on nii halukas saamaan tän kolmannen tulevan vauvan.

Jessina
Minä olin ilkeämpi miehelleni kuin hän minulle. Sanoin paljon asioita, joita en ikinä sanoisi kenellekään muulle. Enkä aio ikinä enää sanoa. Erosimme, minä tein aloitteen- nimittelyt johtuivat huonosta suhteesta. Hyvässä suhteessa sellaisia ei koskaan sanoisi toiselle.

Riitelimme kerran seksistä ja kysyin mieheltä että pitäisikö minun käydä enemmän salilla että kelpaisin hänelle. Siihen hän vastaa että "onhan sulla se kortti sinne". Siinä vaiheessa alkoi hieman kypsyttämään. Onhan noita ilkeitä asioita tullut sanottua puolin ja toisin mutta jos ne on sovittu niin ei niitä halua enää muistella. Tuo edellä mainittu tapaus kaihertaa vieläkin mieltä koska anteeksi pyyntöä en ole kuullut vaikka sanoin että se loukkasi minua.

Yhteistyössä