Mitä OMA äitinne on sanonut raskaudestanne?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Niin kun olette kertoneet että ootatte lasta? Meillä sanoi ekasta et niinkö sit on asiat.... Tokasta et jaahas... Ja tiedän et jos saamme joskus sen kolmosen niin vastaus on VOI,EI! tai joku muu yhtä kannustava ilmaisu...
Ois kiva jos sais kerran kuulla oman äidin suusta et AI KUN ON IHANAA yms!!!
 
vieraampi
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No ekasta sano, että jaahas, järjestetään teille häät ja tokasta mä kerroin suunnitelmistani ennen, kuin niitä edes toteutin.
ööö... siis järjestikö sun äiti sulle ja miehelles häät?
 
darkstarmama
Äiti on ollut todella mukana pojan ja tämän pikkukakkosen raskaudessa. Kutsuu minua leikkisästi möhköfantiksi. :LOL: On onnellinen kun olen raitistunut, perustanut perheen ja elän kunnon elämää. Oli aika jolloin sai huolehtia minusta että olenko yleensä hengissä tai kunnossa niin on ollut siksi täysillä mukana. :heart:
 
En nyt sanatarkkaan muista mutta äitini ilmoitti jo ollessani 14 että hän haluaa sitten riittävän nuorena mummoksi että ehtii nauttia... eli ilonenhan se on kaikista ollut- vaikka luultavasti lensi pyllylleen yllätyksestä ykkösen kohdalla :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No ekasta sano, että jaahas, järjestetään teille häät ja tokasta mä kerroin suunnitelmistani ennen, kuin niitä edes toteutin.
ööö... siis järjestikö sun äiti sulle ja miehelles häät?
Joo. Me oltiin sillon 18 molemmat. Oltiin menossa naimisiin, mutta oltiin puhuttu kesästä. Mentiin sitten maaliskuussa kuitenkin.
 
Mun äiti sano että "voi, minun vauvasta tulee äiti :heart: "
Tais se innoissaan olla, vaikka se yllätyksenä tuliki.. (on meinaa nyt myöhemmin sanonu et tais ehkäisy unohtua, ku ollu puhetta Milloin poika sai alkunsa)
 
no tuota. esim. että "no jopa oli ajoitus". ja että "voisihan sitä muutenkin elämänsä järjestää". Kolmannesta ei kerrottu ennen kuin raskaus näkyi kirkolta kottiin.

Neljäs on ollut ilo ja ihme kaikille sairauteni jälkeen, siitä hän totesi "voi ihme ja onnea!"
 
Oli kuulema niin ihana uutinen ettei hän saanut sanotuksi mitään! Ensimmäinen lapsenlapsi tulossa ja nyt kutoo hullunlailla villapukua, sukkia, tekee pinnasänkyyn lakanoita jne. On mukana ihan 110% koko raskaudessa ja "kinastelivat" kilpaa anoppini kanssa jo siitä, kumpi hommaa mitä vauvalle. Ihanaa kun ovat täysillä mukana, paitsi että heitä saa koko ajan toppuutella kun vaatteita ym ostelevat koko ajan...
 

Yhteistyössä