Mitä oltava pitsassa? Mitä ei saa olla?

  • Viestiketjun aloittaja @
  • Ensimmäinen viesti
@
Eli mitä teidän pitsassa pitää olla ja mitä ei saa olla?

Mulla pitää olla aurajuustoa ja punasipulia.

Ei saa olla yhtäaikaa mereneläviä ja lihaa (esim. broileria ja katkarapuja, tai jauhelihaa ja tonnikalaa yhtäaikaa, erikseen menee kaikki nämä). Ei saa olla kinkkua missään muodossa. Ei myöskään simpukoita.

Muut asiat sitten saa olla mutta ei välttämättä tarvitse aina...
 
No,
ei: simpukkaa,kananmunaa,tonnikalaa,herneitä,vuohenjuustoa.
kyllä: tomaattikastike ja juusto pitää olla,tykkään täytteinä kinkusta,pepperonista,kebab-lihasta,aurajuustosta,oliiveista,tomaatista,ananaksesta,sipulista.... ei toki kaikkea yhteen pizzaan :D.
 
Kuraläppä
Pitää olla tomaattikastiketta ja reilusti juustoa. Muuten olen fleksiibeli, kamalasti en tykkää mistään salamista/makkarasta/pekonista enkä niitä tilaa itse koskaan pizzaan.
 
-.-
Tomaattipyrettä pitää olla PALJON, nimenomaan sitä pyrettä, ei ketsuppia eikä mitään muutakaan löysää litkua.

Myös ananasta pitää olla, ja jauhelihaa, se on parasta pitsassa.


Oliiveja ei saa olla. Eikä tonnikalaa, en jostain syystä pidä tonnikalasta lämpimänä.
 
Ei saa olla jauhelihaa, oliiveja tai mitään tulista, ei mielellään sipulia tai valkosipuliakaan.
Pitää olla fetaa ja herkkusieniä.
Kaikki muut on suurin piirtein ok, mutta mun vakiotäytteet on kinkku, tomaatti, juusto, kebab, tonnikala ja majoneesi - käytän niitä jotenkin vaihdellen.
 
täti
ei saa olla kepapin lihaa, aurajuustoa, kinkkua, jalapenoja, raakaa sipulia (siis kovia väkeviä paloja), päällä lilluvaa rasvaa

Saa olla tomaattia, tomaattikastiketta, juustoa (ei aurajuustoa), äyriäisiä, oliiveja, rucolaa, ilmakuivattua kinkkua tai sit ihan perinteinen jauhelihapizza :)
Olen viehtynyt italialaisiin kasvistäytteisiin peruslättyihin, joita voi ostaa pienistä "katukeittiöistä".
 
"nuuh"
Jos tekee itse on oltava tonnikalaa, jauhelihaa, feta ja homejuustoa, sipulia. Jos tilaa niin ei missään nimessä tonnikalaa eikä jauhelihaa haisevat aina vanhoille sukille.
 

Yhteistyössä